Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 åååååååååå, hyyyl! Hvor irriterende er det egentlig mulig å bli? Satt oppe i hele natt med maserier og er så inni h sliten og trøtt, tenkte derfor å tilbringe de to timene datteren min sover på dagen, i senga. Men neida, da må en viss amøbe ringe meg hvert femte min de to timene. Ikke kan jeg slå av mobilen eller lyden heller, fordi jeg går og venter på en viktig telefon! Jævla GNOM! Gi F i å ring 300 ganger når anropet ditt blir avvist hver faens gang. Det er vel for faen en grunn til det! Legg igjen en forpult beskjed og vent på at jeg ringer deg tilbake viss det er så sabla viktig! ååå nå er jeg så sur,trøtt og faens irritert, hele dagen ble litt ødelagt nå!
mamma til 2 små:=) Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Håper på en bedre dag i morgen:=( ..Kjenner til fustrasjonen din:=)
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Og så når jeg ringer tilbake for å høre hva som er så himmal viktig, så får jeg til svar "Nei, skulle bare høre hvordan det gikk jeg" "Hvordan det gikk???? Jeg prøver å sove litt" "Nå? Midt på dagen" "Ja, nå midt på dagen, jeg satt oppe i natt" "Ja, det er vanskelig å sove på natta når man sover på dagen vet du" Den personen skal bare være så jævlig glad for jeg ikke er i stand til å drepe via tankeoverføring.
♥Axinija♥ Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Uff, føler med deg, virkelig!! Kjente jeg ble irritert og forbanna på dine vegne.... Kunne ikke la vær og tenke på at det var noe min egen mor kunne funnet på å gjøre....hehe....Hun kan virkelig irritere meg i slike situasjoner, men hun er god da, for all del...Bare ikke bestandig! Håper du får sove i natt da!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Er det svigermor? Enda både jeg og mannen sa fra gang på gang at vi skulle si fra når ungen var ute bare måtte hun ringe flere ganger for dag de 3 dagene fødselen tok. Blir irritert bare jeg tenker på det for når fødselen endelig var over så var jeg helt totalt utslitt og da skulle jo selvfølgelig folk komme på besøk.
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Næh, ikke svigermor. Her i huset er det nok min side av slekten som er mest pågående. Min manns familie er stort sett behagelig laydback;) Vedkommende hadde forøvrig ringt mannen min trehundreogørten ganger også, for "tenkte kanskje det var fødsel på gang siden dere ikke tok tlf." Gahhh! HVIS det var fødsel på gang, så hadde vi vel muligens hatt andre ting å fokusere på enn å ta telefonen.
xxxJulianexxx Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Det skal jammen meg bli godt når du får ploppa ut den babyen. Faen til humør a!!! ;o)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 For en grinepikk du er! Vær glad for at folk bryr seg, vær glad for at kroppen din gjør seg klar til fødsel. Ja, det er tungt på slutten, men ta deg sammen! Slutt å syte, slutt å klage. Få opp humøret før babyen kommer. Kan ikke være bra for babyen med det sinnet du har, bare fordi noen ringer deg når du skal sove.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Med det humøret der bør du satse på at du får en jordmor som tåler litt fresing.
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 *knegg* jeg skal føde på avdelingen til hun "anti-banne" Jordmoren.. får nesten håpe for hennes del at hun ikke må ha med meg å gjøre da;)
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har foresten fått tacco og er i litt bedre humør...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 Enkelte folk kan være tankeløse, hehe! Vanskelig å sove på natta når man sover på dagen... Herregud da! Bra humøret er bedre :-) Helt forståelig at du ble irritert tidligere. Man blir mye lettere irritabel når man mangler søvn. Håper du får sovet og hvilt litt fremover mot fødselen :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 Herregud for en pingle du er!Banner og syter for at du ikke har sovet på 1 NATT!!! Jeg har ikke sovet en hel natt PÅ 6 MND pga kolikk baby. Så ta deg sammen,for du har ingen ting å klage over! Stakkars gubben din som må høre på den forbanna klaginga de hele tiden.Sutre gnom.Er du 2 år eller??? Klarer vel 1 våken natt uten å plaga alle rundt deg.Skamme deg burde du!!!!!!!!
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Du skjønner jo tydligvis ingenting, det er jo ikke mangel på søvn som gnager, men mangel på tankevirksomhet hos andre mennesker. Jeg hadde vært like irritert om samme ringinga foregikk i hvilken som helst annen situasjon... Plage alle andre rundt meg? Hvem er det jeg plager om jeg tør spørre? Deg? Du får gå inn på en "tenn lys tråd" eller noe sånt da.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Få deg et knull. Makan til surfitte... Og du tacco og laydback? Jammen god i fremmedspråk du, ja.. not... Glad jeg ikke skal være jordmoren din... Grøss!!
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Hvorfor tror du jeg hadde maserier da snuppa?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Vet du småsporvinj! Jeg hadde fader meg klikket hvis det sammen hadde skjedd meg. folk må ta hintet når du avviser første gang. jeg skal opp halv seks hver morgen og etter jeg ble gravid er jeg selvfølgelig grusomt trøtt og kan finne på å legge meg kl 21. men dette er noe jeg har sagt til folk rundt meg. jeg er trøtt og legger meg før ti hver kveld før jeg skal på skolen, men like forbanna ringer folk i 23 tia, legger aldri på og sender meldinger som en gal. vent da for faen til dagen etterpå med mindre det står om liv!! synes enkelte mennesker er hensynsløse.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 huffda. Det verste er at du kunne spart deg for 299 ganger med ringing dersom du bare hadde svart første gang og glefset fra deg da
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #20 Skrevet 12. februar 2009 hehe, i know;) Håpte vel i det lengste at personen skulle fatte tegninga. Men så ble jeg så irritert tilslutt at jeg tenkte det var best å ikke ta telefonen (sånn i fare for at jeg skulle glefse hodet av stakkaren) Får håpe jeg ikke går på overtid da, det kan jo bli en interessant tid fremover, siden de er så på hugget allerede 3 uker før termin, mener jeg;)
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #21 Skrevet 12. februar 2009 Kanskje det er på en plass å lage en beskjed på telefonsvareren min, type: "Døh, hvis jeg avviser anropet ditt så er jeg opptatt, så du kan droppe å ringe igjen om fem min."
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #22 Skrevet 12. februar 2009 Da vi fikk siste var jeg temmelig lei alle disse "skal du føde?/Har du født?/Kjenner du noe?" henvendelsene, hadde blant annet ei venninne som bodde like i nærheta som pleide å holde øye med meg - dro hele familien på tur, hang hun i telefonen "skal du på sykehuset!?". Du har min fulle medfølelse
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #23 Skrevet 12. februar 2009 Slapp billig fra det jeg sist, forstår jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #24 Skrevet 12. februar 2009 Surfitte er et passende ord. Huff.. håper ikke du lar et slikt sinne gå utover barnet ditt? Noen ganger i livet må vi se på oss selv, en grundig kikk. Ikke lett å se seg selv utenifra, men vi som er her inne kan lettere danne oss et objektivt bilde av deg. Og tro meg, du tåler jammen ikke mye om du lar deg vippe av pinnen for slikt. Har du vurdert et takle-aggresjons-kurs?
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #25 Skrevet 12. februar 2009 Har du vurdert å ikke ta DIB/BIM så alvorlig? Jeg forstår at du nok er en av de anonyme som fortsatt er snurt fordi du engang postet et latterlig innlegg og fikk et svar fra meg du kanskje ikke likte så godt. Men det er vel på tide å komme seg over det nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå