*ei tulle+spire* Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Er det flere enn meg som vurderer og kjøpe babysense? pustealarm som begynner og ule om babyen slutter og puste.. http://www.datsberg.no/babysense.htm Er så utrolig redd for det med krybbedød osv :-/ er førstegangs, så er vell litt derfor jeg er så bekymret. Jenta skal ligge på rommet vårt, men er redd uansett jeg :-/
Kliko Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg hadde dette når jeg var nyfødt, fordi mamma og pappa fant meg blå i senga. Hadde gulpa og satt det i halsen.. Da fikk de en sånn matte som jeg skulle ha i senga som skulle begynne å pipe og ule hvis jeg av en elr annen grunn slutta å puste.. Mamma har i etterkant fortalt at dette var noe av det dummeste de kunne ha gjort. Det gjorde dem bare enda mer redde, og hysteriske. Legen hadde også advart dem om at den kunne begynne å pipe selv om ingenting var galt... ( fordi den ikke helt klarte å kontrolere 100% ).. Nå er dette 18 år siden, men alikvele så tror jeg du vil klare deg helt fint uten en sånn en.. Kan du ikke skaffe deg en baby call med kamera i steden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå