-Ma78- Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Ikke bamser fra bokhandler m hjerte på.....noe litt mer kreativt..... Interessen hans er båt og trening- gir man treningsklær i gave? Føler det blir litt bursdag... Har virkelig ingen idé, er idéløs som vanlig.....
rampete robin Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Gir ingenting. Valentine er like tåpelig som halloween synes vi. Kjøper heller noen små ting hverandre i hverdagen hvis vi føler for det. Mye mer romatisk enn å måtte kjøpe noe bare fordi det er "kjærlighetens dag".
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Du må jo ikke bruke penger på ham da. Du kan overraske med en massasje, god middag og vin, barnevakt så dere kan gjøre noe utenfor hjemmet. Er helt imot at vi må kjøpe noe denne dagen, det er bare butikkene som printer det inn i hodet på oss. Kjærlighet kan vises på maaangen måter :=)
lucky_mom Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Han skal få et langt og godt kyss av meg. Tullete å kjøpe noe bare for å kjøpe noe.
frk Nilsen Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Synes det er tull å på død og liv måtte kjøpe noe på denne dagen. Men jeg kommer nok til å kjøpe en bukett fine tulipaner, det gjør jeg ca en gang i uken uansett ;-) Fast vinterrituale Nå er ingen tulipaner i hus, så de blir kjøpt i dag tenker jeg. Men hvis du skal gi noe, så gi noe kjæresten liker, ikke kjøp noe bare for at det er valentines, kjøp fordi du vil gi kjæresten din en gave :-)
Pappas fultreffer :) Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg kommer ikke til å kjøpe noe iår, kommer heller til å få ungene i seng også kose oss med en god middag eller noe. Også kan han få massasje tenkte jeg da, hvis min helse holder til det
Norwegian by injection Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er fra USA, så feirer stort! he he! Masse sjokolade, blomster, koselige kort...kanskje vi spiser lunsj ute sammen på kafe den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå