Reveenka Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Skrudde på tv i sta, og så plutselig OLsedig.... Oppdatert som jeg er lurte jeg på om det var OL i år? det er jo rett tid på vitere, me så ser jeg at det er reprise av OLåpige på Lillehammer. Kaskje de har tekt å sede hele OL sedige på fjorte dager i reprise......? c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Ja vi trenger vel litt Gull-følelse sånn 15 år etter:-)) Hadde vært gøy det altså, med reprise....Kulda var jo samme da som nå, søsteren min var på skiskyting i 26 minus:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk også med meg deler av dette forleden:-) Husker godt åpningen i 94, satt hos frisøren som dengang var kjæresten til broren min. Og så åpningen. For både bror og far jobbet der under OL! Det var jo stort med OL jenter, vi kjente jo nasjonalstoltheten blomstre. Været var knall og resultatene topp:-) Men når jeg hørte forleden hva pengene i stedet kan brukes til, så stemmer jeg sporenstreks for nedleggelse av OL og heller bruke pengene på helt andre ting!!!
Reveenka Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2009 Gubben min jobbet også der opp under OL - tenker det var en opplevelse for livet! Men mye penger som går med, og etterbruksverdien kan vel diskuteres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå