Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Ringer dere opp igjen når dere har et ukjent anrop på mobilen. Jeg har mobilsvar, men vedkommende har ikke lagt igjen beskjed. Er det vanlig å ringe opp igjen da? Jeg pleier ikke gjøre det, men mannen min mener at det bør man.....hva gjør dere?
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Pleier da stortsett å ringe tilbake ja, men det hender jo at jeg sjekker nr før jeg gjør det:)
Turid Laila Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg ringer som regel ikke opp igjen. Er det noe viktig så ringer de nok igjen
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Pleide å gjøre det før, men ble lei av å få svaret : "hæ, har jeg ringt deg? åja, det må ha vært feil nummer" - eller bare mumling "feil nummer" og så slenger de på.. så nå hender det jeg sjekker på telefonkatalogen, og er det noen kjente ringer jeg opp igjen, hvis ikke gidder jeg ikke. Er det viktig så legger de enten igjen beskjed eller ringer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 oj oj oj, tror du har litt for god tid....... kan da umulig være noe å gå særlig høyt opp i dette da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå