Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper jeg disse? Og hva koster de?

Er det kjempe vanskelig å pumpe manuellt? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Avent og Medela (medela swing er vel den vanligste) har elektriske pumper - Avent sin har jeg i alle fall sett både på apotek og Barnas Hus. Boots apotek på nett har Medela. De elektriske er endel dyrere enn de manuelle (jeg tror min manuelle kostet rundt 500, mens de elektriske koster det dobbelte og oppover). Vanskelig å pumpe manuelt? Nja, jeg fikk det nå til sist, men jeg ønsker meg elektrisk denne gangen om jeg blir å måtte pumpe like mye som sist. De simulerer barnets sugerytme bedre enn den manuelle.

Alternativt kan du jo kjøpe brukt på finn eller liknende, reservedeler kan fås kjøpt ekstra.

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe elektrisk, ja. Går kjappere og bedre. Apoteket har brystpumpe. De har også brystpumpe på barneforetningene. Jeg kjøpe Medela sin fordi det er det de har på sykehuset. Var mye lettere overgang fra sykehuset til hjemmetilværelsen med noe som jeg kjente.. Mange som skryter av andre merker også slik at de er sikkert toppers de og. Jeg hadde prematur og var avhengig av min iallefall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...