2 blå :-) Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Når kommer den tilbake? Har nettopp kommet inn her, er 12+1. Men jeg sover og sover og sover. Sover allti, klarer ikke å gjøre noen ting. har også en 4-åring å ta meg av, gubben stakkar kan ikke gjøre alt. Om det ikke gir seg kan jeg får 50% sykemelding? Går 100% +... Jeg sliter fryktelig... Men går det ikke over snart? Kvalmen har gitt seg...
Toillsjora Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg spekulerer også på dette med sykemelding nå... Ser at jordmødre/leger i diverse fora sier at "det går over snart" - det er ikke farlig - du er bare gravid etc... og foreslår at det heller kan tilrettelegges på jobben - men hvor mange av oss har egentlig en jobb som kan tilrettelegges? Skal man som sykepleier f.eks bare ignorere når noen kaller på deg for at du skal ta det rolig? Nei - det er kanskje ikke farlig å være konstant trøtt, svimmel og sliten - men vi tærer på engergireservene når vi har det slik - og jeg vet av erfaring at det vil være lurt å ha litt energi igjen til den lille kommer!Jeg lurer derfor på - HVOR LANGT BØR VI EGENTLIG STREKKE OSS FØR VI TAR EN ARBEIDSPAUSE/BER OM SYKEMELDING?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå