Gå til innhold

Ultralyd i Stavanger...


Jonatan er på vei!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen som har god erfaring med noen som tar privat UL i Stavanger, helst 3D?

 

Har vært på rutine UL, men der fikk vi ikke se kjønnet på barnet og jeg klarer bare ikke leve i uvissheten lengre..:)

 

Håper noen kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne anbefale jordmorjanne (.no)... HUn holder til på storhaug og har privat ul. 3D koster 800kr, og varer ca 30 min per time. Jeg skal dit om ei uke og gleder meg masse!... jeg har termin 30.mai, men går jeg 14 dager over denne gangen også blir det junibarn på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sigridsultra.no skal jeg til om noen uker.. :)

har hørt masse skryt om henne, og så er hun moren til en kompis av meg.. så der bestilte ejg meg time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har vært hos Sigrids ultralyd 2 ganger. Henne kan jeg anbefale. Hun tar seg god tid, foretar nødvendige målinger og gir seg ikke før hun er fornøyd. Så får du med en dvd med bilder hjem. Hun har koselig lokale med peis og har lys tent. 500 kr for vanlig ultralyd, 800 kr for 3D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med begge to her, har vært hos begge damene, og kjempebra opplevelse begge gangene :) Og siden prisen er den samme er vel bare spm hvor det er mest praktisk, jordmor janne ligger jo på storhaug, mens sigrid holder til i sentrum, ved kaien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...