jamy Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 jeg sitter på jobb men var en liten tur på toan. Når jeg tisser er urinen ganske rosa. Men ingen rester av blod eller slim eller ekstra vann. Dette er barn nr 2 ikke hatt noe slikt før. Tips ??
Hormonelle Frikadelle Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Kontakt jordmora di du. er sikkert ingenting farlig, men det kan være fint å høre med en ekspert =)
jamy Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 hei takk for svar.. har ikke jordmor.. Går til fastlege jeg.. hun er ikke der denne uken.. så klart. Kan jo gå til en av de andre..
Betty♥prinsen og nurket på vei Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Ikke for å skremme deg, men tror du bør ta deg en tur til legen eller iallefall ringe.. Har lært at rosa urin er et tegn på blod i urinen. Dette er ikke noe jeg har lært mht graviditet, men det gjelder alle. Det er sikkert ingenting, men bedre å være på den sikre siden:) Lykke til..
Eplejuice Fødeklar Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Sikkert ikke værre enn en UVI i alle fall =) (trenger ikke å ha andre tegn en blod i urinen, det må faktisk ikke gjøre vondt å ha UVI)
enda en Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 UVI kan føre til premature rier, så HI bør ta en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå