marsbebis Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er 34+2 nå, er det for tidlig å kjøpe amme-bh enda? greit å ha noen klare tilfelle det skjer noe snart! Hvilken butikk bør en kjøpe de i? Er H&M sine bra nok? Ønsker noen som er passe rimlige...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Kjøp en eller to rimelige som du kan ha med deg på sykehuset, og så kjøper du heller fler når puppene har stabilisert seg litt etter fødsel (så slipper du potensielt dyre bomkjøp). Og kjøp en som er litt romslig i cupen sånn at du får plass til innlegg. Jeg hadde fra hennes sist, men hadde tydeligvis valgt feil modell for jeg fikk en søm rett over brystvorta og den gnagde skikkelig når puppene var ømme. Selv har jeg vært mest fornøyd (til nå) med de fra Triumph (men så kan jeg ikke kjøpe hva som helst heller pga str - finner aldri riktig str i de rimeligere merkene) - de var litt stretchy. Ikke kult med for trang bh når melkesprengen står på )
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 sikkert greit å få kjøpt et par billige å ha i starten ja jeg måtte bytte ofte sist gang da jeg rett og slett vokste ut av de etterhvert som puppene ble større når jeg ammet. Så de jeg kjøpte før melka var skikkelig igang ble ikke brukt lenge men var gull verdt jeg hadde et par uker (rundt uke 33 kanskje) hvor hele magen var oppi ribbeina mine og vanlige spile bher ble vonde, da var det greit å ha amme bh (hadde fra før) og ha på et par ukers tid for de var mye mer myke. og så slapp jeg å kjøpe sportsbh
Underveis --> Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Er i 36. uke og boobsa her har vokst enormt i løpet av svangerskapet. Gått fra 75 B og bruker nå 75 E! Vurderer faktisk å kjøpe meg en 75 F for å ha til melkeproduksjonen kommer i gang. Problemet for min del er at så stor cup-størrelse ikke kommer i 75 hos hverken Lindex eller de andre vanlige kjedebutikkene. Derfor må jeg til spesialforretning og der koster det jo fort en 500,- for en ammeBH. Litt usikker på om jeg bør bruke så mye penger på en BH da som jeg kanskje ikke kommer til å bruke så lenge. Hadde flaks her for litt siden da jeg fikk kjøpt meg to ammeBH'er i 75 E til 100,- stk på salg! Trodde fasan meg ikke det var mulig for puppene å vokse så mye jeg! Er til og med noen som mener at de ikke kommer til å krympe tilbake til original størrelse. Bruker forøvrig ammeBH'ene nå. Orker ikke spilene, for de gnager meg oppunder armene siden cup'en er så stor. Er jo utrolig usexy, men utrolig behagelig med sine 4 hemper bak og monsterstropper *hehehe*
trollmor:-D Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Hei Underveis.dk:-) Du skal kunne få tak i amme-bh i str 75 F på Lindex. Jeg har iallefall fått tak i dette i Sandefjord. Heldig å finne på salg i januar også. Ellers tror jeg full pris ligger fra rundt 200 og oppover! Håper du finner noen!!
Eplejuice Fødeklar Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Som andre sier, kjøp noen billige nå, puppene kommer til å vokse masse når ammingen kommer i gang. Jeg syns også Triumph sine er best, å brukte "bare" D cup sist. (for mine pupper som normalt er B er jo det stort da, men er jo lite i forhold til mange andre ammepupper)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå