Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Må man ha med bleier sjølv,?? Junior og eg må ha oss ein overnatting(kanskje 2) der i slutten av mnd,tenkte kanskje nåken av dåke visste;-)og så pleier han å få ein flaske med tillegg på kvelden,er da nåke dei står for og?eller må vi ha med... Sikkert ganske innlysende spm,men eg spør for sikkerhetsskyld eg;-)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 vi var innlagt der nå i uken, og de har bleier i alle størrelser, så det trenger du ikke. Vi fikk klær også, da vi ble akutt innlagt og var ikke helt forberedt akkurat, de hadde klær i alle størrelser fikk jeg inntrykk av, så det virker som om de har det meste på lager. Angående mme vet jeg ikke, det er jo gratis mat der for barnet og en av foreldrene. Vi fikk forresten spørsmål om vi ønsket at de skulle finne grøt til jenta vår, da hun var sulten før matserveringen, at de hadde et lite kjøkken der, og da har de vel gjerne mme også.. men vet ikke om de har det. Men hvis det er en planlagt innleggelse kan du jo kanskje ringe de og spørre? En ting er vertfall sikert, de er suuuper snille og greie de som jobber der, de klarte tilogmed å kurrere lege skrekken til jenta mi, fordi alle var så snill med henne:)
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Kanskje eg tar med litt for sikkerhetsskyld,og da er uansett ikkje langt til butikken,om da skulle bli nødvendig... Er planlagt ja,for ei natt og to kanskje...... Junior er berre 4mnd så har ikkje legeskrekk enda,;-)men kjekt at jenta di blei kvitt den då,...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå