Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Vi skal bygge nytt kjøkken i ny leilighet. Men det er jo ett HAV av muligheter! Blir helt svimmel jeg, derfor tenkte jeg at dere kanskje hadde noen gode tips/erfaringer til hvor jeg kan kikke? Det skal være åpen kjøkkenløsning inn til stuen og jeg vil helst ha ett hvitt kjøkken. Det må være masse skapplass... Tips?
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 www.drommekjokken.no har mye fint..
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Ja litt kjapp her... HTH har mye fint.. Kommer litt ann på hva man liker da... Norema har en del fint men kvaliteten kan diskuteres..(etter min erfaring i alle fall)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 Tusen takk =)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Synes Kvik og HTH har fine kjøkken, har selv kjøkken fra førstenevnte! Vi har Mano høyglans, men men må jo nesten like hvite kjøkken da!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Liker mano høyglans kjøkkenet jeg også. Kan jeg spørre om pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå