treningsberta Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Har hatt masse kynnere hele svangerskapet, men nå de siste dagen har de vart så utrolig lenge om gangen - nesten som om de "henger seg opp". Magen blir steinhard og kan holde seg sånn mellom 10 og 20 min, kanskje lenger, uten at det hjelper å strekke på seg, reise seg, legge seg ned og slappe av eller noe. Dette kan til og med komme midt på natta når jeg våkner og jeg blir liggende lenge og kjenne på at magen ikke klarer å slappe av. Noen som har vært borti noe lignende? Har forresten en finger som "sover" og har gjort det i over et døgn - eller prikking i den akkurat som om den sover, men det ser ut som om det friter fint med blod og sånt i den - det ikke det "soving" vanligvis kommer av...? Utrolig snodig. Lurer på om det kan ha noe med graviditeten å gjøre eller om det er noe annet. Noen gode tips for å få kvitt det?
treningsberta Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2009 ingen som har vært borti noe lignende? I natt var det helt jævlig, men gitt seg nå etter å ha stått opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå