bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 hadde sommerunge sist og da var det bare t-sjorter og singletter så var jo relativt lett å dra opp eller ned etter som hva som egnet seg... Men nå midtvinters frister det lite å dra opp så hele magen syns... Hva slags klær har dere om dagen som er praktiske å amme i og som skjuler litt?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ammetopper fra Boob, og så bruker jeg singlet nå om vinteren også, men med en varmere cardigan over. Knepp opp og brett ned ) Ammer ikke enda da, men bør jo ikke være så lenge til... Genser med singlet under går også fint, såfremt ikke genseren er for klumpete (sånn at man får en hel haug med stoff over puppen å holde styr på).
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 får få tak i flere singletter og egnede gensere cardigans og jakker er jo kjekt for de får man lett bort så med lettere gensere under burde jo problemet være løst hehe ser du har termin 1 uke før meg så da er det nok ikke lenge til du også er i amming igjen da
mamman til to gutter Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg fikk også barn på sommeren, men ammet jo om vinteren likevel. Jeg brukte singlet under en vanlig genser, så dro jeg singleten ned og genseren opp sånn at det var bare puppen som var bar.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Amme singletter fra HM. Jeg sverger til disse i denne ammeperioden. De er billige:-) lange og jeg trenger ikke å bruke BH i de. Må virkelig prøves. Utenpå har jeg cardigan eller genser som er lett å dra opp, da slipper man å vise fram "pløse" magen og den sklir ikke opp slik at rumpesprekken vises. Gidder ikke bruke masse penger på de dyre merkene for klær jeg skal bruke en kort periode.
bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 visste ikke at HM har ammesingletter engang jeg da må jeg prøve å få kjøpt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå