Gå til innhold

Uff gruer meg til legetime....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kvalm og uvel,og orker nesten ikke noe mat. Har gått ned 2,5 kilo på en uke. Men jeg er så redd legen bare skal si: ta deg sammen og gå på jobb.... Noen som har vært borti leger som ikke har sykemeldt? Det er jo ikke det jeg har lyst til,og gå her hjemme,men når man ikke orker da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg. Skal til legen idag og be om sykemelding. Jeg studerer og skal egentlig skrive, men kvalmen tar overtaket og jeg får ikke ned et ord. Skolen sa at jeg måtte få sykmelding ellers så består jeg ikke semesteret mitt.

Jeg tror nok ikke legen din vil si at du ikke får sykmelding når du er så dårlig at du nesten ikke klarer å gå ut av døra. Særlig når du går ned i vekt. Kroppen din sier at du trenger å slappe av og det er det du bør gjøre!

Håper det går bra med legetimen din, lykke til!

Skrevet

Uff det er ikke noe godt og ha det sånn:(

Vi får håpe kvalmen slipper taket om ikke alt for lenge.

Lykke til med legetimen du og!

Skrevet

Det går sikkert bra! :-)

Jeg sitter hjemme i dag. Samvittigheten er det så som så med.. Fikk time hos legen i morgen og har sagt fra på jobb at jeg ikke kommer da heller. Er 5+4 i dag. Er bare litt kvalm innimellom, men nok til at det er plagsomt. Ellers er jeg så utrolig trøtt og sliten og har tidvis hodepine. Sulten ofte, men ikke noe spes jeg har lyst på. Spiser nok mer enn jeg pleier på grunn av sultfølelsen, men har likevel gått ned 2 kg siste 2 uker. Ikke skjønner jeg hvorfor..

Kun en på jobben min som vet at jeg er gravid, og hun sa i går: "det er ingen grunn for å gå her og dingle.. ingen som takker deg for det. Så er du ikke i form, så ta det heller med ro hjemme".

Lykke til hos legen da! :-)

Skrevet