3 prinser prinsesse på vei Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Herreguuuuuuuuuud.. så dilla jeg har på grønn Extra!!!! Det er nesten litt slitsomt. Har ikke hatt noen spesielle picaer egentlig gjennom hele graviditeten, men nå har jeg i ett par mndr vært helt AVHENGIG av grønn extra!! KJøper alltid hvertfall 5 pakker av gangen når jeg er på butikken, så det holder for EN dag ( Ja.. ekspeditøren kikker rart på meg). Hvis jeg er tom er det KRISE. Jeg kan prøve å tenke at, nei, nå skal jeg holde meg til i morgen, men det ender med at jeg ikke klarer å tenke på annet enn tyggis, og får helt vann i munnen og sug VERRE enn røyksug. Så kan jeg tygge på de 10-15 minutter, helt febrilsk ( slafser og blåser bobler og får samboeren min til å himle med øynene og KUN holde ut fordi han klyper seg selv i armen og minner seg om at jeg er gravid), så må de kastes, og neste dose inn med samme iver. Ungene har forstått at vi tar IKKE mammas siste to tyggiser i en pakke! Føler meg nesten litt sånn som ho i reklamen for herbal essences! Håper VIRKELIG dette går over med fødselen, blir jo helt ruinert på tyggis :-)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 hehe, er i alle fall ikke usunt da;) her har det kommet et enormt søtbehov, og det kunne jeg klart meg uten... hehe!
*Troika* Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Hehe, måtte le når jeg leste innlegget ditt. Ser det for meg:-) Slafs ivei:-) Jeg har blitt hektet på Gullbrød, må ha ihvertfall ett per dag. Det er ikke så morsomt, for vekta liker det ikke:-(
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 herregud.. gullbrød. det hørtes jo vanvittig godt ut da. Det er det lenge siden jeg har spist.. de er jo såååå gode. :-o.. mulig jeg må innom butikken etterpå.
*Troika* Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Ja ikke sant? De er syyyykt gode!!! Anbefaler ikke å ta den første biten:-) Du kan risikere å bli avhengig, slik som jeg...
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Frisk pust og isbiter tygges regelmessig her. mmmmmmmmm.....
År og dag Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Det er nesten litt pinlig, men de siste dagene har jeg fått helt dilla på SNØ. Heldigvis er det nysnø her nå - og flere ganger om dagen må jeg ut på verandaen for å hente meg en ladning snø på et fat. Håper det går over. Men det er vel strengt tatt sunnere enn det enorme søtbehovet jeg også har.
Helene- Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 nam nam... Gullbrød hørtes nydelig ut. Her er det dilla på risengrøt. Må ha sånn geisha risengrøt flere ganger i uka. Lang tid tar det og. hehe.. huff. Klarer sikkert aldri å spise det etter fødsel Ellers går det mye i isbiter.
Marias26 Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Hehe, så bra å høre at jeg ikke er den eneste! Rundt 4. mnd hadde jeg sinnsykt dilla på sure (skikkelig sure) appelsiner. Sto på butikken og snuste på hver appelsin, for å få med meg de 8-9 som luktet mest sur! Folk så nok litt rart på meg, hehe... Samboeren min kom hjem flere ganger og sperret opp øynene: "Hvor mange appelsiner har du spist egentlig??!" Da lå det gjerne fullt av appelsinskall i bilen (spiste på vei hjem fra butikken) og på fatet ved siden av meg var det gjerne et stort tårn med appelsinskall. Det ga seg etter hvert, men nå har de jaggu meg fått inn blodappelsiner på butikken, så nå sitter jeg her og gomler igjen...! Sjokolade MÅ jeg også ha hver dag!!! I går var jeg fri, og da ble d noen brødskiver med nugatti i steden. Huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå