Lillebror og stoerebror Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Yngstemann på 6 mnd er ganske langt framme men ikke sånn kjempe langt framme liksom. Har en venninne med en som er 7 mnd eldre altså 13 mnd som ligger på nesten samme nivå. Hun snakker lite med meg om dagene og har ikke sålyst til å være med meg som jeg kan forstå, men syntes jo det er litt trist da jeg har lyst til å gå sammen med henne. Ungene trives godt sammen også. Jeg er veldig forsiktig med å skryte eller snakke om ungene men hun ser jo lett hvordan det er. Noen tips? Jeg kan jo ikke noe for at min er litt tidlig og hennes litt senere i utviklinga.
Mamman til 2 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Uff så leit! Jeg har også en litt treg baby og synes også det er sårt å være sammen med barn på samme alder da jeg ser de er milevis lenger fremme en min lille elskling. Mitt råd er å være åpen på det og si at du forstår det kjempegodt om hun synes det er kjipt. Supert at du ikke "skryter" av gutten din - det stikker nemlig som ti kniver i hjertet!
Lillebror og stoerebror Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Tror mye av problemet ligger i at de skiller såpass mye og ligger så likt. Syntes det er vanskelig ja, men går seg vel til håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå