Gå til innhold

Hehe, jeg som trodde kvalmen endelig hadde letnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og så spyr jeg som en gris når jeg kommer på jobb...

Nå synes jeg det kan gi seg. Skal på storbyweekend i helga, og vil ikke ligge på hotellet og spy... Men jeg er 12 uker i morgen, HURRA, så da er det nok snart over. Måtte bare klage litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he....jeg tror også at det har gitt seg hver dag jeg står opp, men så går det en time eller to, så er det på'n igjen. veldig slitsomt. Klarer nesten ikke å bevege meg av sofaen. Jeg kaster heldigvis ikke opp, er bare så utrolig kvalm. Håper det gir seg nå som du er 12 uker (Hurra for deg!).

Lykke til!

Skrevet

Takk. Håper du blir bedre snart og!

Skrevet

.....så feil kunne jeg ta!!!

Har vært megakvalm i tre dager nå, er kjempesulten, men ingenting frister...vel, ville vært løgn å si at ingenting frister, men å få tak i blomkålsuppe veldig seint på kvelden f.eks er ikke så enkelt!!!

Når neste dag kommer, har jeg lyst på noe annet rart...og KUN det, gud forby!!!!

Akkurat nå skal jeg spise for første gang idag, og det MÅ være brødskive med masse nugatti OG stort glass med melk..!!

Håper det holder seg i magen, har ikke kastet opp til nå...."bare" kvalmen som plager så langt....

Å ja; ser ut til at jeg må koke meg noen egg, har lyst på det sammen med skivene med nugatti.....

God bedring jenter, lenge leve galskapen!! :)

Skrevet

Egg og nugatti??? Nå ble jeg nesten kvalm igjen. Er det ikke rart hvor forskjellige ting vi får lyst på? Eneste jeg spiser er ristabrød med kaviar, eller ostesmørbrød. Begge deler er vanskelig å få til på jobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...