Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 *Kremt* Amatøren har tenkt å slå til med fiskepinnene og rotmosen din i dag, og da må jeg seff spørre - når man har kokt "røttene" møre - skal jeg helle av vannet før jeg moser dem, eller skal de moses med vannet?
erteposen + 4 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Du koker alt sammen mørt, heller av vannet (kan ta vare på noe for å spe med om du ønsker en mager variant), lar det dame litt av og så moser du det:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Takker ) Håper snuppa syns det smaker like godt som jeg syns det ser ut, hehe.
erteposen + 4 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Det er en innmari grei måte å få i barna grønnsaker, og ikke minst rotgrønnsaker som er sunne og rimelige i disse finanskrisetider. Trenger ofte en del salt. Lykke til!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Joho - dette var jo megagodt!! Lille M på 4 har ikke spist så mye middag på lenge og hun utbrøt stadig "mmm - dette er godt og sunt!" - hihi :oD Droppa kålrabien (liker ikke det så godt i kokt utgave) og hadde ikke brødrasp med "ferdigbruschetta" som jeg knuste men resultatet ble upåklagelig! Nammenam - dette blir en hit :oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå