Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Min mann har forelsket seg i disse to navnene, og jeg selv kommer ikke på noen bedre til gutten vår:) Så hvilke synes dere er finest?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Det er jo å være til skikkelig stor hjelp å si at begge var faktisk fine. Men jeg har selv også tenkt litt på Sander, så heller kanskje litt mot det.
Gjest leelu25 m/marsjente :) Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Vennina mi har en Sander i magen. Helt nydelig Vi hadde Adrian som guttenavn denne gang (storebror heter Tobias) men får ei jente, så slapp å velge da jentenavnet var klart fra sist! Syns faktisk begge to er KANONFINE jeg sikkert til kjempehjelp...
Mizz-Lene Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Sander er flott:) Det heter min eldste gutt på 10 år..
Kjærlighet <3 Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 vi har en liten Adrian så det sier vel seg selv hva mitt svar er :-) Når det er sagt syns jeg Sander er kjempefint! Og hadde det ikke vært for mannen min hadde Sander stått høyt på listen denne gangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå