Gå til innhold

Å teste med morgenurin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man det? :P

Hadde ikm i uke 4 tror jeg.. men ingen mens.. I uke 4 og uke 5 så testet jeg om jeg var gravid, fikk bare negative tester, men testet ikke med morgenurin.. :s *utålmodig*

Tror det er på tide med en ny test, er jo et par uker siden dette.. Har lyst og teste med engang jeg. :P men må vel kanskej vente?!

Men vis jeg er gravid så er vel hcg hormonet høyt nå? Er jo isåfall 4-5uker på vei..

Har en del symptoner.. men vet ikke om kroppen bare lurer meg.. .p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du e komt såå langt over ikm så vil eg tro at det ikkje e så nøye med morgenurinen...så du kan jo bare teste....hehe. Hvis negativ så får du bare ta en ny om noen dager med morgenurinen da!? Kanskje?!

Skrevet

Har hørt at etter ikm så gjør det ikke no når på dagen man tester. Og du er jo langt over, så det er nok bare å teste:)

Lykke til!! Og oppdater oss gjerne:)

Skrevet
:) Da får jeg teste senere idag.. Må bare kjøpe en test først.. Skal nok oppdatere.. :)
Skrevet

Men hvis du bevisst drikker lite i dag, og holder deg litt (3 timer +/-) så vil du jo få ganske konsentrert urin av det!!

Skrevet

Får komme med en liten update..

Fortsatt ingen mens, er såå sliten fortsatt.. Har mensmurringer, småkvalm,oppblåst og "tunge" pupper.

Har tatt 2! tester.. En med morgenurin, og en med vanlig urin.. Begge var negative.. :s Så nå håper jeg egentlig på mensen slik at jeg kan komme i syklus..

*bli gal av dette*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...