Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Skal ha ei jente om noen få måneder og samber er helt vil etter navnet Lena og har omtrent bestemt at det er det hun skal hette. jeg er litt mer i tvil... Hva syns dere om navnet??
minnimoi Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Når jeg hører det navnet får jeg med en gang assosiasjon til en sliten nærkis.....sorry asså=) Har selvfølgelig å gjøre med den dumme Pelle og Proffen filmen=)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg syns det er veldig fint. Har fått Mathea og Emma helt i vrangstrupen nå når alle heter det. Lena blir ikke trend navn for baby generasjonen.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Litt 70-talls og får like assosiasjoner som til Linda... Altså, ikke så veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg får også litt assosiasjoner til Døden på oslo S, og narko Lena....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Assosieres med Harald Eias "LEEEEEEENA fra Døden på Oslo S". Forøvrig var disse de innslagene fra Team Antonsen jeg kunne ledd meg ihjæææl av!!! Men jeg jeg kjenner ei Lena, og når jeg tenker på henne assosierer jeg absolutt ikke henne med LEEEEENA. Så det er kun navnet, ikke personen med navnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå