Gå til innhold

Ang. gratis bleiebøtte (til mamman & Daniel)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde en heftig tråd på det her tidligere, så tenkte bare jeg skulle fortelle at vi hentet den, og det har også flere av mine venninner gjort... og man får den gratis + én refill, men deretter så må man jo kjøpe nye refiller som koster ganske mye.

Uansett; vår bleiebøtte fungerte i nøyaktig fire dager før den ble ødelagt. Det samme gjelder for SAMTLIGE av mine venninner - alle bøttene er ødelagt på nøyaktig samme måte. Så det er nok en grunn til at den er gratis, for å si det sånn.... :/

 

...men vi bruker nå hvite tynne søppelposer (sånne man kjøper på rull) i den, og da funker den brukbart; men overhodet ikke som den skal. Så hvis du er ute etter en ordentlig bleiebøtte med lukkemekanisme vil jeg nok anbefale å kjøpe en isteden (du kan selvsagt hente denne og se hvor lenge den holder..hehe...). Tenkte bare advare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, hvordan er det deres har blitt ødelagt? Jeg har brukt min i 3/4 år nå og det er ikke noe problem med den.

Men jeg har som deg begynt å bruke venlige avfallsposer på rull, refillene er jo så dyre.

Stapper den igjennom hullet og låser den fast med det blå lokket, da fungerer bøtta på samme måte som med refillene.

Skrevet

Heia.

 

Ville bare si at jeg har den fra Tommee Tippee,

og den er veldig bra.

Vet at flere kjente bruker myye penger på disse refillene,

men jeg kjøper kun 1 i mnd, så jeg skjønner ikke hvordan

de får det til :0)

 

Så hvis du ikke skulle finne Angelcare-bøtten noe sted,

så anbefaler jeg denne.

Skrevet

Min er heller ikke blitt ødelagt. Kjøpte refil i begynelsen men fant ut det som de nadre at den fungerer fint med vanlig pose også.

 

Og jeg hentet kun bøtten dan dagen jeg hentet den og handlet ingen ting annet og det var også helt greit.

Skrevet

Lurer også på hvordan det er mulig å ødelegge den med normal bruk? Det er den Angelcare bøtta det er snakk om?

 

Brukte den til refillene var tomme, men skjønte når jeg så prisen på de hvorfor de gir bort bøtta gratis. Refillene er jo svinedyre. Så da tok vi ut den "presse-bleia-ned-i-refill" saken og brukte enkle hvite søppelposer oppi. Ja- lukter litt mer men tømmer den ofte likevel så... Og vasker oppi med vaskemiddel og sann anti-bakteriell væske...

Skrevet

Vi har den tommy teepee (mulig feil stavet) bøtta og fikk et godt tips i Foreldre & Barn;

 

I den bøtta så vrir du en knott rundt slik at det lages en twist på posen, men dette lar man da være å gjøre. Dvs alle bleiene havner i et stort rom. Ja det vil lukte litt, men jeg merker det kun om jeg stikker nesa nedi :)

 

Vi bytter refill kanskje hver 4-5 mnd? Følger ikke helt med hehe, men vet at det ble en stor forskjell fra når vi vred om hver gang til å ikke gjøre det.

 

Og Barnas Hus på Sandvika har disse; var der for litt siden og så den da.

 

 

Skrevet

Dere som bruker hvite poser på rull i angelcare... hvordan får dere brukt den mer enn et par bleier?

Her blir det så tungt at posen detter i bunnen etter et par-tre bleier, og da er jo litt av vitsen borte synes jeg da..

Skrevet

Jeg har den Angel care bøtta og har brukt den i over 1 år.

Funker kjempefint synes jeg.

De refil posene er da ikke så mye dyrere enn poser til andre bleiebøtter synes jeg, og de varer ganske lenge.

Deilig å slippe lukten synes jeg, forsøkte med hvite poser en stund jeg også, men gikk tilbake til original posene.

Skrevet

Jeg har hvite poser i og har de bare nederst i bøtten som en vanlig søppelpose. Har tatt bort den grønne- presse ned bleie tingen som refillen han på, på en måte. Ble litt vanskelig å forklare....

Skrevet

AC bøtte er jo 100 ganger bedre enn tommee tippee... AC lukter det ikke av og refillene holder mye lenger..

 

Syns det lukter parfymebæsj av TT sin bøtte.. Kasta hele dritten for lenge sia.. hehe.. Men hver sin smak..

 

Hvis AC bøtte blei ødelagt så må det da være mulig å bytte den?

Skrevet

Jøss - jeg var vrikelig av den oppfatning at alle som har hentet den bøtten også har fått den ødelagt i løpet av kort tid.. Meeen da kan det se ut som det evt. har vært et dårlig parti, for jeg har flere venninner som fikk barn omtrentlig samtidig som meg, og som da hentet den på samme butikk på omtrentlig samme tid - og samtlige er som sagt ødelagt. Er en sånn dings som falt av etter bare et par dager, og som gjør den umulig å bruke dersom en skulle ønske å bruke den med vanlige refil-poser. Men funker altså fin-fint med vanlige poser :)

Skrevet

Heihei!:)

 

Så snilt av deg å advare meg, jeg tenkte nok at det var noe "billiggreier" men vi får nå se om det er noe bra eller om det var bom! hehe..

 

Ja, den tråden må jeg le av enda, det er noen som ikke unnet meg den gratis bleiebøtta det er sikkert og visst!:)

 

Skal hente den og se om jeg får no greie på det!:)

Skrevet

Har ogsaa den TT bleie boetten og den har vi hatt i 2 aar naa og den er ikke oedelagt i det hele tatt..

Skrevet

Jeg har også angel care bøtte, kjempe fornøyd:) brukt den i 1 1/2 år, ennå ikke ødelagt. Jeg bruker også vanlige hvite søppelposer i den,.. Det lukter helt klart mye mer av bøtta nå.. Men det løste jeg ved å legge en luftfrisker i bunnen av bøtta:) Problem løst:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...