Gå til innhold

Verker på høyre side?? Er 4+4....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nylig blitt gravid med fryseforsøk. har prøvd i åtte år så gleden er ubeskrivelig...samtidig som nervene ligger utpå huden for at noe skal gå galt...

Jeg har hatt mensmurringer fra en uke etter innsetting. Men nå er det konstatert stikkninger og murringer i høyre side. Er i tillegg ganske oppblåst i magen men det kjennes ut som magen er større på høyre side..Er i tillegg hoven innvendig nedentil men det kan komme av progestan kapslene jeg setter inn tre ganger om dagen. Er det normalt? Er enda ikke blitt kvalm...det eneste er at brystene har vokst og er tunge og vonde. Er så utrolig redd noe skal gå galt, er jo ikke bare og hoppe til sengs igjen heller..... Leser jo om så utrolig mange som mister her inne. Huff...trengte bare og blåse ut litt....

Ha en fin dag alle sammen.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånne stikninger er HELT normalt

oppblåst mage er HELT normalt.

du er fortsatt gravid, og dette går nok helt fint skal du se!

du er bare 4+4 de aller fleste blir ikke kvalme før over 6 uker på vei. noen få heldiggriser ikke i det hele tatt!

du kommer nok til å kjenne at det stikker, drar og er vondt i magen. det er bl.a tarmsystemet som sliter litt under et svangerskap. du kan feks ofte kjenne at tykktarmen "stikker ut" eller at når du har fått tømt magen gjør det SINNSYKT vondt å reise seg fra do.

men det er helt normalt, og ikke farlig.

gratulerer med vellykket forsøk. og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...