Heidi <3 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 er glad for at jeg endelig går over i mitt 2.trimester.. trodde jeg skulle vert her tidligere men fant ut at noe ikke stemte med min utregning.. men nå er jeg her =) jippi.. lure på om det er andre enn jeg som fortsatt er veldig kvalm og spyr hver dag? synes det er heilt forferdelig og bynne å bli ganske lei..
mai^prinsessa Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Grattis Husker hvor gøy det var å komme inn i 2.trimester.. Jeg var kvalmen helt til jeg var 20 uker... Så du må nok bare belage deg på at det kan vare litt lenger.. Vet det er forferdelig, men tenk på det du får igjen for det om noen mnd
Heidi <3 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 ja, det er kjempe koselig endelig at være her.. man bli litt mere avslappet =) prøver også at tenke slik, at det er jo en god grund til at jeg er kvalm og at jeg venter på noe godt=) men med alle de hormoner i kroppen bli man litt lei seg av å te.. men gleder os veldig til at få baby da
mai^prinsessa Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 jeg var så vant med å spy i slutten jeg, at det ble liksom bare en rutine.. hehe.. nå spyr jeg bare viss jeg f.eks. spiser for mye søtt og sånn.. Og da er det egentlig bare greit.. Prinsessa må få gi beskjed om at hun ikke vil ha all den driten.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå