Gå til innhold

Hvor mange her er overtroiske?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nysgjerrig etter å ha lest noen tråder her.

Har en følelse at det er mange her som er mer eller mindre overtroiske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke ordet overtroisk.. er så negativt ladet. Men JA jeg tror det er mye mellom himmel og jord vi ikke ser. Det finnes de som kan se det og noen er heldige og får et glimt..

Skrevet

tja,ikke så veldig egentlig, men jeg har fått med meg at det er fredag den 13 i morra,og jeg har tenkt på at da må jeg ut å kjøre bil....håper bare ikke det skjer noe.

ellers er jeg ikke så overtroisk.

Skrevet

Jeg er "overtroisk" på den måten at jeg gjerne føler nærver av energier.

Tror ikke på harelabber, amuletter,røde ulltråder i sokken, etc,

men at det er andre rundt oss, ja det er jeg ikke i tvil om :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...