Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har planer om å kalle pjokken i magen for Rolf Julian. Pappan heter Rolf, og det gjør også farfaren. Synes det er litt koselig å kalle han opp etter de..
Glad tobarnsmamma Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg synes det var et fint navn!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 takk! Synes det er fint selv, men husker jo hvordan jeg selv reagerte når jeg hørte navnet rolf... var faktisk flau over å fortelle andre hva kjresten min het, Men nå som jeg har vent meg til navnet synes jeg det er helt greit. Men så lurer jeg på om andre også synes rolf er rart med en gang..?
It's all about me Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Likte det ikke. En ting er at der vil oppkalle han med navnet Rolf, men det passer da overhode ikke sammen med Julian. Det er to vidt forskjellige navn og klinger ikke noe bra sammen.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 synes navnet er kult jeg.. og jeg er ikke enig med frokostquiz`n over her. Synes det klinger fint..
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Jeg også syns navnet var koslig:) (kan jo hende fordi jeg kjenner en som heter Rolf, og han er så utrolig trivelig) Men som de andre sier, det er jo ditt valg:) Syns du det er fint så kall ham det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå