Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kalle pjokken i magen for Rolf Julian. Pappan heter Rolf, og det gjør også farfaren. Synes det er litt koselig å kalle han opp etter de..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var et fint navn!!! :-)

Skrevet

takk! :)

 

Synes det er fint selv, men husker jo hvordan jeg selv reagerte når jeg hørte navnet rolf... var faktisk flau over å fortelle andre hva kjresten min het, Men nå som jeg har vent meg til navnet synes jeg det er helt greit. Men så lurer jeg på om andre også synes rolf er rart med en gang..?

Skrevet

Likte det ikke.

En ting er at der vil oppkalle han med navnet Rolf, men det passer da overhode ikke sammen med Julian.

Det er to vidt forskjellige navn og klinger ikke noe bra sammen.

Skrevet

synes navnet er kult jeg.. og jeg er ikke enig med frokostquiz`n over her. Synes det klinger fint..

Skrevet

Jeg også syns navnet var koslig:) (kan jo hende fordi jeg kjenner en som heter Rolf, og han er så utrolig trivelig)

Men som de andre sier, det er jo ditt valg:) Syns du det er fint så kall ham det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...