Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Fikk tlf fra en venninne som skal reise på ferie til thailand i 6 uker med sin mann og 4 mnd gammel baby, hun lurte på om hun kunne få låne min vogn med softbag og bilsete med på turen fordi hun ville ikke slite på sitt eget..hva FFFF... så det er greit å slite på mitt liksom, nei vettu hva det er noe av det frekkeste jeg har hørt.. Jeg venter nr 2 i juni å ønsker jo ikke at utstyret mitt skal være utslitt fordi hun brukte det på ferie. Er jeg urimelig som sa nei..?? Hva ville dere gjort??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 jeg hadde også sagt nei.. Vil hun ikke slite på det, får hun kjøpe seg noe billig og brukt på finn.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 HI her.. Nå skal det også sies at min venninne har veeeeldig god råd, å hun har faktisk 3 vogner hjemme til poden fordi hun har vogndilla.. men vil ikke slite på de hvis hun evt skulle selge de engang..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg viste henne mange billige på Finn i går men da grein hun på nesa å sa æææsjjjj tenk på de ekkle ungene som har ligget nedi de, ikke om jeg putter ungen min nedi noen av de.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 HA hahahahahahahahaaaa .=) At det går ann !!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Det hørtes veldig merkelig ut. Sikker på at du forteller hele historien her? Jeg har vanskelig for å tro at noen kan oppføre seg sånn. Men er dette riktig, så er un kjempefrekk, og sykt egoistisk!
It's all about me Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Det hadde jeg ikke orket å bli surt for engang. Hadde bare ledd og sakt at jeg tviler på at det slites noe mindre på min vogn og bilsete. Så det blir nok hjemme i Norge og venter på babyen som kommer i juni.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Tror ikke noe på deg jeg, HI......
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Hehehehe.. minner meg om ei venninne jeg hadde en gang^^ Bare det at dette gjaldt bil. Vi hadde en gammel sliten bil som tusla og gikk, og de hadde ny 4x4 Land Rower . Så hun mente at de måtte låne "skrapet" våres fordi den var jo så sliten allerede, og de kunne jo ikke slite ut den nye bilen. Men vi sa det som det var, vi var helt avhengig av den bilen (uansett hvor gammel og sliten den var) så de fikk se seg etter andre løsninger. Så jeg mener at du kan si nei med god samvittighet:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Herregud hvis jeg skulle gidde å sitte her inne å dikte opp historier så hadde jeg vel kanskje funnet på noe mere spennende.. Det er faktisk helt sant, å tro det eller ei det finnes mange sånne frekke mennesker der ute.. Hi..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 hehe, denne dama må jo være helt i skyene. Ser for meg at mye av utstyret til babyen hennes kommer fra Gucci:p Hvis hun ikke vil slite på sitt eget utstyr får hun la være å dra. Hun har selv fått barnet, ergo er det hun som må stille med utstyr, og ikke du. Er dette en venn du vil ha? Jeg hadde ihvertfall ikke giddet en sånn dame!
Pengetreet Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Hehe.. Dette er noe av det frekkeste jeg har hørt...Sikker på at hun mente det seriøst? Jeg hadde stillt henne et motspørsmål: Tror du det vil slite mindre på mitt utstyr enn på ditt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå