rosa76 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Tror det var det som sto på helsekortet..skal dobbeltsjekke når jeg får tilbake helsekortet..er i bilen
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hmm.. da tror jeg du må sjekke en gang til ja.. hørtes rart ut. Det vanligste de sjekker i urin er jo: Blod Leukocytter Sukker nitritt ( noen steder/ maskiner) Det eneste jeg kan tenke meg det kunne vært er albumin.. men dette er jo ikke noe de til vanlig sjekker i urinen ( albumin sier jo noe om nyrenes funksjon)
ifie Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg fikk A+ på urinen, og legen sa det betydde at det var litt eggehvite?? i urinen. Det var uansett så lite at det gjorde ingenting. Hadde jeg ikke spurt, hadde hun heller ikke sakt noe om det. Helt ufarlig, men må holdes et øye med
ifie Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Om det ble mye kunne det utvikle seg til svangerskapsforgiftning, tror jeg.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Da var det sikkert albumin, som jo er ett proteinstoff/ eggehvite.. er jo ikke helt vanlig at de sjekker det på vanlig urin stix da, men de har kanskje spesielle maskiner som leser av svaret og tar det med i samme slengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå