mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Har dere husket å bestille spa-behandlinger selv:-) Dere sender bare en mail med ønske om hvilke spa-beh. dere vil ha og når:-) Rommet deres står på det navnet dere faktisk heter og ikke det dere bruker her inne:-D
Reveenka Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Takk for påmielse! Vet du forreste hva vi har tilgag på hvis vi ikke bestiller "full pakke"? Vil gjere ta meg e svømmetur jeg, eller muliges et boblebad - utover det er det ikke så farlig med spa for meg bare jeg får meg e lite asiktsbehadlig.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Tror vi har tilgang til både bademuligheter og treningsmuligheter:-) Jeg tar gjerne en svømmings jeg også, bra for gammal, støl kropp:-)
Karomamma Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Jaaa, vi må jo bade!!! Jeg tenkte å ta ansiktspleie og evt. noe fotdilldall. Ellers bare kule'n og boblebade og svømme litt. Og drekka noe alvorlig mye, såklart! He he he
Reveenka Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 åååå, dette tror jeg kommer til å bli skikkelig artig! Gleder meg!
♥Snulder Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 ÅÅÅÅ takk for påminnelsen!!! Og i samme slengen.... HVOR får man tak i badedrakt på denne tiden av året????
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2009 Innen påsken er over er vel alt sommertøy på plass i butikkene:-) Ellers så har vi en spesialforretning for undertøy her i byen, og hun selger badetøy hele året. Koster litt mer enn på H&M, men det er ikke pengene det står på når damene drar på tur:-DDD
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Det er e så brudesjappe på Jessssssheim, der vet jeg de pleier å ha badetøy c",) Oi, der hadde jeg ok sssssssssssss'er ihvertfall!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2009 Tror du Snulder finner fram til Jesssssssssheim da??
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Hehe... nei det skal ikke stå på prisen av ei badedrakt nei!!! Kjener jeg meg selv rett så satser jeg på noe i helt svart.... dermed så har jeg den resten av livet....hvis vekta holder seg stabil;=D Jesssssssssheim høres ut som ett alternativ til å begynne med ja!
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 HA!! Ja tenk det gjør jeg!!! ... sikkert fordi bilen har vært der så mange ganger at den veit veien selv!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 15. februar 2009 Tviler ikke på at du finner Jessheim, var mer usikker på Jesssssssssheim:-)
Reveenka Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Du, kjenner skrives med to nn'er............
♥Snulder Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 .... bare tenkte jeg skulle spare inn litt på bokstavene.... synes egentlig du ødsler litt med dem serru;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå