Gå til innhold

Dere som skal på SPA


mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere husket å bestille spa-behandlinger selv:-)

 

Dere sender bare en mail med ønske om hvilke spa-beh. dere vil ha og når:-)

 

Rommet deres står på det navnet dere faktisk heter og ikke det dere bruker her inne:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for påmielse! Vet du forreste hva vi har tilgag på hvis vi ikke bestiller "full pakke"? Vil gjere ta meg e svømmetur jeg, eller muliges et boblebad - utover det er det ikke så farlig med spa for meg bare jeg får meg e lite asiktsbehadlig.

Skrevet

Tror vi har tilgang til både bademuligheter og treningsmuligheter:-)

 

Jeg tar gjerne en svømmings jeg også, bra for gammal, støl kropp:-)

Skrevet

Jaaa, vi må jo bade!!! Jeg tenkte å ta ansiktspleie og evt. noe fotdilldall. Ellers bare kule'n og boblebade og svømme litt. Og drekka noe alvorlig mye, såklart! He he he :)

Skrevet

åååå, dette tror jeg kommer til å bli skikkelig artig! Gleder meg!

Skrevet

ÅÅÅÅ takk for påminnelsen!!! Og i samme slengen.... HVOR får man tak i badedrakt på denne tiden av året????

Skrevet

Innen påsken er over er vel alt sommertøy på plass i butikkene:-)

 

Ellers så har vi en spesialforretning for undertøy her i byen, og hun selger badetøy hele året. Koster litt mer enn på H&M, men det er ikke pengene det står på når damene drar på tur:-DDD

Skrevet

Det er e så brudesjappe på Jessssssheim, der vet jeg de pleier å ha badetøy c",)

 

 

 

Oi, der hadde jeg ok sssssssssssss'er ihvertfall!

Skrevet

Tror du Snulder finner fram til Jesssssssssheim da??

Skrevet

Hehe... nei det skal ikke stå på prisen av ei badedrakt nei!!!

Kjener jeg meg selv rett så satser jeg på noe i helt svart.... dermed så har jeg den resten av livet....hvis vekta holder seg stabil;=D

Jesssssssssheim høres ut som ett alternativ til å begynne med ja!

Skrevet

HA!! Ja tenk det gjør jeg!!! ... sikkert fordi bilen har vært der så mange ganger at den veit veien selv!!

Skrevet

Tviler ikke på at du finner Jessheim, var mer usikker på Jesssssssssheim:-)

Skrevet

Du, kjenner skrives med to nn'er............

Skrevet

.... bare tenkte jeg skulle spare inn litt på bokstavene.... synes egentlig du ødsler litt med dem serru;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...