Gå til innhold

HALLO alle sammen!!!

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gått i hi??

Selv sliter jeg med en drittpc, som lever fulltendig sitt eget liv og tar ikke noe hensyn til mine ønsker:-)

Det skal visst komme ny pc i hus, men min Kjære kjøper ikke pc på impuls, nei det skal sjekkes opp og ned og i mente:-)

Ellers er det strålende vær med 17minus da vi stod opp, ikke noe problem når man bor i varmt hus og har fyringsmuligheter både med strøm og ved.

Jeg tenker bare så veldig på de jeg så på Reflektor her om dagen,,,,,, Hvor sover uteliggere når det er nesten 20 minus? De ble jo kastet ut av div parkeringshus...... Ikke at det er så varmt der, men varmere er det jo.. Nei.... man blir håpløst oppgitt av sånt.

Ellers har Drillo på nytt vist at han er en vanvittig god motivator.

Sist vi vant en fotballkamp med lanslaget var i februar 2007 mot Malta, og fotballgutta blir ikke gode til å spille fotball over natten. Gode har de alltid vært. Men når noen får det fram inni hodet ditt, det er da det kommer ut i beina:-))

Så i dag er igrunn en god dag. Håper det er flere enn meg som synes det:-)

Og så gleder jeg meg til spa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i hi,men i bøtta.....Lille trass er syk med oppkast på 3 dagen nå.Holder ikke på noe.Men skal til lege med han senere.Hun lurte på at det kunne være noe anna enn omgangsyke.Ingen av oss andre har fått det denne gangen.

Di hjemløse ja.Di tenker jeg også på.Håper dette kommer så frem i mediene at potetgjengen på stortinget tar ansvar og hjelper alle som en med husrom og mat snart.

Heia Drillo sier nå jeg.Han måtte inn for å få di på rett spor.Er stolt av den gamle rakkern jeg ;o)

Å du,å vente på noe godt vet du .Ny pc blir jo hærlig å få.Bare si at du får abstinenser snart.hehe

Skrevet

Jeg her i hi bestadig, jeg.... c",)

Jeg har vært på jobb, og så er revugee er syke i tur og orde, så jeg har slikt å gjøre... Kjeer litt i suta selv også, forreste - bare ugee blir friske så skal jeg legge meg til på sofae.

Miste revuge hadde bursdag i går, og med kareval i barehage var dage e suksess! c",) Til helge har vi "voksebursdag" for hee, teker vi dropper barebursdag med så mye sjukliger i huset - kaskje vi evt. tar det igje seere.

Me dage er helt ydelig, jeg sys det er SÅ deilig med ordetlig viter - så som det var da jeg var lite. Masse sø, HØYE brøytekater og kaldt så det kirker uder støvlee år ma går.

Skrevet

Biip biip:-)

Kaldt, snø, Drillo og 17. mai:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...