Gå til innhold

tidlige kynnere...

Endelig nr. 3 i magen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha kynnere så tidlig som i 18. uke?? har hatt et par... noen som vet??

på forhånd - takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja tror det er vanlig, jeg har hatt det lenger enn det, spesiellt hvis du har fått barn tidligere...

Skrevet

jeg er annengangs og har hatt det siden uke 11 denne gangen. Første svskap kom det ikke før de siste par mnd. Jeg har daglige kynnere, noen ganger mer enn andre..

Skrevet

ja det er ganske normalt, godt tegn at du begynner å forbrede deg;)

Jeg fikk kynnere allerede i uke 8, men jeg har født 2 ganger før.

Skrevet

Ja, det er normalt med kynnere tidlig, spesielt dersom du har født tildligere. Det man skal være litt obs på er kraftige og hyppige kynnere tidlig i svangerskapet. Det kan tyde på stress og er en indikasjon på at kroppen krever hvile. Jeg har nylig vært sykmeldt pga tidlige, kraftige og hyppige kynnere. Nå er jeg i uke 20 og alt har roet seg. fortsatt har jeg daglig kynnere, men det er ikke 5-6 i timen lenger. Kanskje seks i løpet av hele dagen...

Skrevet

ok:-)

tusen takk for svar!:-)

kunne liksom ikke huske å hatt det så tidlig med nr.1

Skrevet

Kan en av dere svare meg på om hva egentlig man skal kjenne etter ? Jeg skjønner ikke hva kynnere er eller hvordan man skal vite hvordan de kejnnes...

Skrevet

Når jeg får kynnere så stikker liksom magen litt mer ut og jeg kan kjenne hele formen på livmoren, spesiellt når jeg ligger på ryggen :) Det er ganske rart! Magen blir hard og det er egentlig ganske ubehagelig...Blir også varm og litt rød i kinna. hadde det mye med førsteman og ser ut til at jeg skal ha mange dette svanerskapet også. begynte i uke 20 ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...