Gå til innhold

valentins dag, hva gjør dere for mannen/sammboeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager dere mye styr ut av den dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her feires hverken morsdag el valentine...ganske kjedelig egentlig...

Skrevet

Nei her er det ingen feiring av valentins dag. For å være ærlig, er jeg ikke særlig for det i det heletatt. Det er så veldig typisk amerikansk.

Og jeg trenger ingen spesiell dag for å vise mannen min at jeg er glad i, og elsker han. Vi setter pris på hverandre gjennom hele året :o)

Liker heller å holde på de norske tradisjonene. Er nok litt gammaldags der ;o)

Skrevet

vi feirer vel egentlig ikke. men pleier å bruke dagen til å gi oss selv et spark bak og gå ut å spise.

Skrevet

feirer ikke så veldig, i alle fall ikke fordi det er slik at man "skal" det den dagen.

Men når det først er så mange søte kort i butikkene kjøper jeg som regel med et som passer godt og skriver litt koselige ord til han så han i alle fall ikke føler seg helt glemt. hehe :) han syns sånn er koselig. Og jeg pleier som regel å få blomster på sånne dager.

Kanskje lage en god middag siden vi er alene hjemme denne helga?!

Eller føde barnet vårt. hehe... og kalle han valentine? :P neida...

Skrevet

Han liker å gjøre det litt ekstra med å kjøpe ting til meg, jeg synes det er bortkasta penger ;o) Tror ikke det blir noe i år.

Hadde vært søtt å gi ham en liten bamse med Jeg elsker deg, men hva søren skal vi med den etterpå ?

Lillegutt bryr seg ikke om bamser...

I år skal jeg faktisk på jentefest den dagen så da blir det ikke noen særlig feiring....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...