Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Og bruker dere i så fall web-versjon eller vanlig? Er det fyfy å laste det ned på jobbmaskin?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Den gamle versjonen ligger jo på alle maskiner uansett.. Som en del av programvaren.. Nå som jeg bare er vikar laster jeg ikke ned msn live, men bruker den gamle iblant.. Jeg er jo her når jeg jeg på jobb - så hvorfor ikke.. Men jeg ville sett ann!! I min gamle jobb satt sjefen og de andre på msn, så da gjorde jeg det.. Her tror jeg ingen gjør det, nesten ingen som leser vg på nett engang!! Så her er jeg litt forsiktig..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Her bruker vi msn på jobben så det er helt problemfritt, og heller påbudt.. Sitter på mac da, så har ikke de nyeste versjonene..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jepp. Men vi bruker den i jobb også, helt greit det.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har rett og slett ikke tid og mulighet til å sitte på msn i arbeidstiden. Tror foreldrene hadde steila om de færska oss på msn....er ped. leder i barnehage....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jobber i et firma med 14 ansatte og vi bruker MSN som kommunikasjon oss i mellom i jobben.
Tweak Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Jepp, alle på jobb er pålogget og vi bruker den til å kommunisere oss i mellom. I tillegg har jeg et par venninner og samboeren min der, og en sjelden gang har jeg litt kontakt med de i løpet av dagen også. :-)
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg bruker innimellom. Aner ikke hvilken type da. Bruker den ikke til å skravle med, men i stede for å f.eks ringe mannen eller sende sms når det er noe. Er ikke uvanlig at jeg sender en mld på slutten av dagen for å spørre om han kommer på noe vi trenger på butikken, han sender en mld i løpet av dagen for minne meg på å ringe lege el.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå