Gå til innhold

Prinsesse i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være karneval i b.hagen til snuppa, og da skal hun være prinsesse. Hun vil egentlig være julenisse. Men tror hun hadde angret når hun så alle andre kom med prinsesse klærne sine, og dessuten har vi pakket vekk all nisseklær med julepynten.

Det jeg egentlig lurte på var om dere hadde noen gode forslag til hva jeg kan gjøre med håret hennes. Hun har langt hår ca ned til skuldrene. Har lyst å lage noen korke trekker krøller og sette opp håret litt. Men vet ikke om jeg får det til.

Noen som har noen triks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flett håret hennes på kvelden mens håret er vått, gjerne pariserfletter, og la henne sove med dem.

Så setter du opp en spenne på hver side og lar "krøllene" henge ned.

Det er enkelt og greit og det eneste jeg kommer på :)) Jeg greier ikke å lage koketrekkere nemlig. Jeg kan nesten ikke sette i en hårstrikk en gang, men akkurat fletting greier jeg, nesten.

Skrevet

Ja løvefletter (tror det er det samme som pariserfletter) og slik pleier vi å gjøre av og til. Men jenta ville ha andre slags krøller. Vi var hos frisøren og da spurte jeg der likegodt hva jeg skulle gjøre. Så hun lærte meg å lage fine krøller med flattjernet mitt. Så jeg måtte opp ekstra tidlig igår å lage krøller, rosa neglelakk, tiara og en helt ny rosa prinsesse ball kjole med høye rosa sko, væske, øredobber, ring og smykke. Det var en stolt prinsesse som gikk i b.hagen igår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...