Gå til innhold

Testet positivt i dag etter 3 dager med blødning!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke, tør ikke slippe gleden helt løs...m jeg testet svakt positivt nå i morges. Jeg hadde slått meg (nesten) til ro med at vår 1.PP var avsluttet da jeg begynte å blø på søndag 2 dager før Ikm. Blødningen var som en mens bare at jeg hadde noen timer i løpet av dagen hvor jeg ikke blødde. Det var til tider mye friskt rødt blod og innimellom brunt.Jeg hadde menssmerter med noen "tak". I går hadde jeg masse stikninger i venstre side. Kunne minne om hold i siden + kvalme. Dette vedvarte noen timer før det ga seg. Det var dette som gjorde at jeg tok en test i dag. Hvis jeg kan stole på at jeg er gravid er jeg 4+3. Jeg har ikke ømme bryster, men treg mage, mye luft og til tider kvalm. Har tenkt at dette like gjerne kan være resultat av folat tilskuddet jeg har tatt.

Hva bør jeg gjøre? Må selvfølgelig ringe legen min. Er selvfølgelig redd for at jeg kan ha hatt en SA. Noen som vet hvor lenge etterpå man kan teste positivt? jeg tok en test for 3 dager siden som var negativ.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos lege igår og fikk negativ urinprøve. Tok blodprøve også men er vel ikke mye håp da test i dag tidlig også ble negativ. Har vel hatt en av disse testene som ikke fungerer eller så har jeg hatt en spire som ikke klarte seg...

Vel da er vi igang med 2PP med friskt mot.

Forventet El rundt neste helg. Da skal vi ha vinterferie og masse tid for oss selv. Gleder meg =0)

Skrevet

Lykke til med baby-laginga, Adnil73, og god vinterferie!

Skrevet

Æsj så dumt da. Masse lykke til i 2. pp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...