solei Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Flere som har hatt det og vært plaget med hodepine på slutten. Verken i ansiktet ga seg for to dager siden. Men jeg må ta ibux for verk i øynene og hodet!! Hvor lenge varer denne hodeverken mon tro??
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hos meg så slapp det 3-4 dager etter jeg startet med penicilin vel.. Slapp først i kjevene , så kjakene og øynene og tilslutt så ga hodepinen seg.. Men det tok noen dager fra jeg startet opp med penicilin.. men da hadde jeg dobbeltsidig..
solei Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har ikke hatt feber,så jeg har ikke vært til lege. Rekner med det går over av seg selv siden det har flyttet seg oppover. Men jeg må ta nesespray 4 ganger i døgnet for ellers blir jeg potte tett.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Nå får jeg aldri feber.., så jeg følger aldri den regelen.. Men jeg gikk med det i over en uke før jeg fikk penicilin av legen.. Da var det sånn at jeg ikke klarte tygge og måtte spise suppe pga så mye verk.. det var også verkehinne i øynene mine.. Så jeg hadde nok rimelig mye i sirkulasjon der inne.. hehe.. =) Men når jeg ikke har brukt penicilin så har det vel gått noen dager før det har gått over.. men det stemmer at de ikke behandler det så ofte lenger og heller ser an om det kan gå over av seg selv.. =)
solei Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Ja, det går nok over av seg selv. er nå bedre ihvertfall!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Blir det ikke bedre eller blir verre for du dra til legen.. God bedring.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå