Tullhøna84 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 nå har jeg tatt tiden i en time og jeg har regelmessig kynnere hvert 6 minutt. er d vanlig å ha regelmessige kynnere da?? de er ikke vonde, bare ubehagelige. tror jeg har hatt de regelmessig lenger enn en time, men har ikke tenkt så mye over det for de er ikke vonde! jeg har jo hørt at kynnere skal ikke være regelmessige....hmmm!!! er det no på gang?
Mayken Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Vet ikke jeg, kanskje du skal ringe føden og høre? Jeg hadde kynnere ei natt for noen uker siden, hver 15.min i ca 3-4 timer, så gikk det over. Men er jo ikke alle som har like vonde rier da, noen tror de bare har kynnere.
Tullhøna84 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 viss d ikke gir seg ringer jeg ja, får se an litt til!!! har hatt så masse kynnere de siste dagene, så er vel noe som gjør seg klart iallefall har 9 dager igjen til termin så kan jo skje når som helst!!
Mayken Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Lykke til i hvertfall. Ligger her med ubehagelige kynnere selv, men tar ikke noe tid da jeg regner med at det er modning og skal til jordmor i morgen.
Tullhøna84 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Lykke til til deg også =) sikkert bare modning her også, regner med at det ikke skjer noe på ei stund enda!!! men lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå