Erymax Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har et lite område på venstre lår med antydning til åreknute fra 2 tidligere svangerskap.I uke 25 nå begynner den å bli tydligere..Noen forslag i kampen mot at den skal bli værre?
Lille jente Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Det skal hjelpe å bruke støttestrømper. Verdt forsøket )
Sivalur Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Støttestrømper, støttestrømper og støttestrømper!! Løp og kjøp, og bruk hver dag! Kan også bruke kremen Hiurdiod (tror jeg det skrives?) som du får reseptfritt på apoteket.
Erymax Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Takk for tipsene, og i tillegg sitter jeg med beina høyt;)
Lovehearts Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Jeg og har en del åreknuter som plager meg, har noen over kneet på siden av låret. Støttestrømpene går jo bare til knærne.... HJEELP! fins det noe type strømpebukse som hjelper? er slitsomt....
mamo82 *2 jenter* Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Finnes støttestrømper som når langt opp på låret, spør på apoteket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå