Køltzow✿ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 sliter med å bestemme meg... tenkt å kjøpe en ganske god og saftig marsipankake til dåpen til nurket og må seriøst bestemme meg snart.... skal ha bilde som man kan spise *føler det er veldig groteskt men må ha det fordi alle har det* uansett hvem bilde ville dere tatt?? 1) meg som gravid med nurket 2) meg som ammer nurket 3) meg og pappaen og nurket i bæresæle... vanskelig å bestemme seg....
Mrs. Bouquet Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 3. Hadde ikke tatt noen av de andre
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor svare? Dessuten, hvorfor må du ha det - siden "alle" andre har det..... Så trenger ikke du. Og jeg ville ikke hatt noen av de - blir litt groteskt med deg på en kake. Blir ikke så sjarmerende og kaken blir litt vel sur.
Mom2Two Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Hadde ikke tatt noen av de alternativene du nevner. Synes ingen av dem passer på en dåpskake i det hele tatt. Jeg liker ikke slike kaker med bilde på (hvorfor må man ha det? Finnes hundrevis av andre og penere alternativer). Skulle jeg valgt noe, måtte det vært et nærbilde av barnets hode eller noe.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Hvis du først skal ha bilde på synes jeg dere skal ta et av bare barnet.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Jeg hadde også valgt et pent nærbilde av babyen alene... Men det finnes jo alternativer da, må jo ikke gjøre som "alle" andre... særlig siden ikke alle andre gjør det. har vært i mange dåp og svært sjelden bilde på kaka. Finnes jo sånne små søte babyer som sover til å pynte med f.eks... vi skal ha en sånn og mange blå marsipanroser + navnet hans.
Himmel og hav Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Ingen av dem. Kan ikke helt skjønne hva du eller pappa'n har p dåpskaka å gjøre - og ihvertfall ikke du som gravid!!! Hvis du absolutt skal ha bilde på (jeg synes ikke de er så fint), så velg et av bare babyen. Det er jo barnet som skal feires. Og du...du framstår som urimelig utålmodig og masete når du roper ut hallo der 11 minutter etter innlegget ditt. Om du ønsker og forventer hyggelige svar, så er dette ikke måten å gjøre det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå