Gå til innhold

DÅPSHJELP til dåpskake...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med å bestemme meg... tenkt å kjøpe en ganske god og saftig marsipankake til dåpen til nurket og må seriøst bestemme meg snart.... skal ha bilde som man kan spise *føler det er veldig groteskt men må ha det fordi alle har det*

uansett hvem bilde ville dere tatt??

1) meg som gravid med nurket

2) meg som ammer nurket

3) meg og pappaen og nurket i bæresæle...

vanskelig å bestemme seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. Hadde ikke tatt noen av de andre

Skrevet

4) ingen av dem

Skrevet

Hvorfor svare?

Dessuten, hvorfor må du ha det - siden "alle" andre har det..... Så trenger ikke du.

Og jeg ville ikke hatt noen av de - blir litt groteskt med deg på en kake. Blir ikke så sjarmerende og kaken blir litt vel sur.

Skrevet

Hadde ikke tatt noen av de alternativene du nevner. Synes ingen av dem passer på en dåpskake i det hele tatt.

Jeg liker ikke slike kaker med bilde på (hvorfor må man ha det? Finnes hundrevis av andre og penere alternativer). Skulle jeg valgt noe, måtte det vært et nærbilde av barnets hode eller noe.

Skrevet

Hvis du først skal ha bilde på synes jeg dere skal ta et av bare barnet.

Skrevet

Jeg hadde også valgt et pent nærbilde av babyen alene... Men det finnes jo alternativer da, må jo ikke gjøre som "alle" andre... særlig siden ikke alle andre gjør det. har vært i mange dåp og svært sjelden bilde på kaka. Finnes jo sånne små søte babyer som sover til å pynte med f.eks... vi skal ha en sånn og mange blå marsipanroser + navnet hans.

Skrevet

Ingen av dem. Kan ikke helt skjønne hva du eller pappa'n har p dåpskaka å gjøre - og ihvertfall ikke du som gravid!!! Hvis du absolutt skal ha bilde på (jeg synes ikke de er så fint), så velg et av bare babyen. Det er jo barnet som skal feires.

Og du...du framstår som urimelig utålmodig og masete når du roper ut hallo der 11 minutter etter innlegget ditt. Om du ønsker og forventer hyggelige svar, så er dette ikke måten å gjøre det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...