♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Mamma ringer: kan ungene sove hos deg i natt? (søstrene mine) Jeg svarer: kan de sikkert, hva da? Og presiserer: MEN var de ikke syk igår? hun ene hadde 5.barnesykdom og hun andre forkjølet... Nei, prikkene var vekke, og hun andre var visst bare sliten. Så masse snakk om ingenting før hun sa hade. 3min etter snuppa hadde lagt seg, DER ringer de på døren! Hadde ikke gitt beskjed om de virkelig kom eller ikke... (vi som skulle kose oss i kveld, med kakao,film og godt) Oki, da var de her ingenting å gjøre med det. MEN så sier min stefar at de skal på hytten for å slappe av! Ikke derfor mamma sa vi måtte ha ungene. Hun sa de måtte jobbe.... OG I TILLEGG så er jo ungene SYK for F...... Utrolig kjekt med folk som bryr seg!!!! Har en baby på 4 uker som jeg IKKE er interesert i at skal bli syk, og ikke snuppa på 17mnd heller!!!!! Grrrr, nå er jeg en smuuuuule irritert her ja!!!!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Nei, fy fader!! jeg ville sagt klart ifra at: nei, defikk være så go at ta de med seg igjen. jeg ville ikke satt min nyfødte baby utfor å få den 5. barnesykdommen(selv om det sies at slike sykdommer smitter verst før det bryter ut, så har man ingen garanti). Jeg tror jeg hadde hatt behov for å få slappet av rett etter en fødsel og bli kjent med det nye familiemedlemmet. men selvfølgelig, hvis søskenene dine hadde vært frisk, ville jo ting vært noe helt annet da:/
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Så det er ikke bare meg altså. Men samtidig så kan jeg vel takke meg selv som svarte som jeg gjorde?!=( Neida, de sikkret seg mot det skjønner du, for de sendte bare ungene opp til oss, og kjørte videre til fjells.... Så da sitter jeg her da, med 2syke unger som ikke er mine, og to friske som er mine... J"(¤/?=#")%/ koselig! Er jo pga minsten jeg ikke vil ha de her. Og det burde jo hun skjønne? Og hvorfor di at de er friske? Når de kommer her med hoste og feber, så merker jeg jo det!!! FIN, LITE BRUKT FAMILIE SELGES BILLIG!!!!!!!!
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Ganske enkelt: Du ringer moren din, sier at ungene hennes var vist syke likevel og at de må komme å hente dem med engang. Evt om det ikke er så langt å kjøre, så få noen til å kjøre dem oppover på hytta til foreldrene dine. altså om du tror at de ikke kommer med engang. Dette er uhørt........ Stakkars søstrene dine også da.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Ingenting er enkelt i denne familien...=( Ringer jeg mamma, får JEG DEN skyllebøtten. Hun klikker for ingenting. I går klikket hun så at min stefaar måtte hente de, og ta de ut til seg (midt på natta). Mamma sa det var likegreit, for de var syke. (derfor jeg spurte i dag....) Det er en time å kjøre, opp på fjellet i snø og is, og den eneste som kan kjøre er sambo=( "Heldigvis" var ungene så syke at de gikk rett i seng. Men likevel, er redd for minsten! Og hva med i morgen? skal jeg sende 2 syke unger på skolen? Eller skal jeg ha de hjemme å risikere at mine blir syk? Åååå, er så lei! Har fått nok av hele familien! (utenom de stakkars ungene)
h2lita Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Håper ikke barna får med seg at ingen vil ha dem...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2009 Er akkurat det de gjør... De er tross alt 15 og 13år.... Men det er dessverre begrenset hvor mye vi kan ha de=( Har to selv på 17mnd og 4uker! og greit nok at de(søstrene mine) er store, men de krever sitt
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 Oi var de så store ja...... For det første så kan du ikke sende dem syke på skolen. Og for det andre er det utilgivelig om de skjønner at ingen vil ha dem uansett hvor store de er. Holdt på å si at jeg husker hvordan det var i den alderen, men det gjør jeg jaggu meg også. Jeg tviler på at det er så slitsomt med en syk unge som er såpass stor. Når det er sagt så er disse syke ungene ikke ditt ansvar, men i o m at de nå likevel er hos deg, så bør du gjøre det beste ut av situasjonen. Skjønner frustrasjonen din på at du ikke vil at dine egne barn skal bli smittet. Men du får ta tak i moren din/stefaren din, når disse barna ikke hører og fortelle henne at dette er helt uakseptabelt. Stakkars unger sier jeg bare, engang til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå