Veronica Mars Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hei, min tulle blir ett år på lørdag, og da lurer jeg på når dere startet med pottetrening? Er helt grønn og ønsker mange svar:)
~Roskva~ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Min jente er straks 14 mndr, og i det siste har hun begynt å tydelig være oppmerksom på at det skjer noe når hun tisser. Det er liksom ikke bare noe som skjer lenger, hun sitter aktivt og tisser (det samme er selvfølgelig tilfelle med bæsj, det har hun vært oppmerksom på lenge.) Ofte sitter hun naken på badgulvet om morran, og da tisser hun gjerne på flisene og synes det er morsomt. Så nå akter jeg å kjøpe potte som hun får sitte på litt om morran - for da vet jeg at det ofte kommer en skvett. Gjerne ei sånn potte som spiller en sang hvis hun tisser. Jeg har ikke noe mål om at hun skal bli bleiefri med det første, men nå som hun er oppmerksom på funksjonene, synes jeg det er greit hvis vi etablerer at det å sitte på potte er morsomt, og at det er bra å tisse på den :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå