Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Sånn er min type. Sist vi hadde oss gjikk det for meg og var kjempedeilig! Jeg fortsatte etterpå for at han skulle komme, men etter ei stund slutta han bare fordi han ikke fikk det til (pleier å være omvendt...) og da ble han POTTSUR. Mumla noe om at han ville finne seg noen som var bedre i senga enn meg. Blir bare så jævlig forbanna!!!!!! Dette er ei uke siden og han er sur enda! Fy flate hadde det ikke vert for barna hadde jeg droppa han for lenge siden! Vet ikke hvor mye mer jeg gidder å finne meg i for barna si skyld!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Fy faan!! Sånt sier man bare ikke når man har sex med noen... Du kan si til han at det ikke blir noe på han i det hele tatt om han sier noe sånt! Respektløst og skikkelig dårlig gjort.. Høres ut som at han kanskje har et problem selv da, at han lar det gå utover deg... Er vel ikke så vanlig at mannen har problem med å komme, er det vel?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 hadde min samboer liret ut av seg noe sånt, så hadde det ikke blitt sex på han på evigheter. Da hadde jeg vært forbanna lenge ja.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Hahahaha... ja, alt er nok din feil, er din feil at han ikke klarer å komme, er din feil at det er krig i verden, er din feil at det av og til er drittvær ute osv. osv. ALT ER DIN FEIL!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 hans egen feil at han har snigel-pi**!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Fy faen, jeg hadde blitt dritsur! Sagt ifra til han at du gjorde jo det du kunne for at han skulle komme, viss han ikke forstår å ikke kan unne deg at du kommer innimellom så hadde jeg ikke gitt han noe i det hele tatt! Egoistisk mann vil jeg kalle han! Håper du tør å si noe til han og at dere finner utav det sammen:) Si at det sårer å høre det som han sa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå