Gå til innhold

SE HIT! Gratis bleiebøtte fra barnas hus.. Men hvor?! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står at man får en gratis bleiebøtte om man er over uke 28. Men at kun butikker merker med "A" har den. Ser ikke ut til at noen butikker er merket med "A" jo??

Har de den på Sandvika storsenter eller på CCvest?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, er faktisk ikke så dyrt å kjøpe.... Snakk om å være gnien =0

Skrevet

Hehe!. Men hvorfor kjøpe når Barnas hus gir dem bort?

Og det er ikke snakk om å være gnien, det er snakk om å være student, så fikk du svar på det også! ;)

Skrevet

Geeez - hvorfor kjøpe når man kan få det gratis da ?

Penger spart - hvorfor så sur da SøteMor ? Nicket ditt var jo litt ironisk nå da hehehe....

Alle liker gratis ting - har ikke du mottatt noe gratis istedenfor å kjøpe det ??

Skrevet

Takk, Robbie Rotten :D

HELT ENIG, hvorfor skal jeg gå å kjøpe det når jeg kan få den gratis?

Noen som har nok penger her iallefall, søtemør!!!

Skrevet

Jeg leter ikke land og strand for å få noe gratis! Også går jeg inn og skikkelig tigger for å få en BLEIEBØTTE? haha, nei sorry ass! L A V M Å L!! Det er liksom ikke så dyrt og har du ikke råd, så viser det jo bare at du kan benytte deg av noe annet til å kaste bleiene i!

Om du er så desperat så får du bruke masse bensinpenger og forurense og sånt, så får du den gratis bleiebøtta!

Skrevet

Men herregud da. Nå provoserer du meg kraftig her!

Barnas hus sine nettsider reklamerer jo med at alle gravide får en gratis bleiebøtte samt en refilpose. Det er vel sikker reklame for angelcare da, som er merket på bøtta. Og da mener du at jeg heller skal gå å kjøpe en annen bleiebøtte da og betale 2-300,- for den i stedet for å ta imot ett godt tilbud fra barnas hus!

Herregud, det er ikke alle som er født med sølvskje i munnen da vet du!

Jeg synes sånne tilbud er topp! Selvsagt kan jeg bruke en vanlig søplebøtte men det slipper jeg jo når jeg kan få en bleiebøtte gratis!

Skrevet

Du skjønner vel at du ikke kan reise land og strand (bruke MASSE besinpenger for å komme deg til en av disse barnas hus som gir GRATIS (ser du $$$$$ i øynene da?) bleiebøtter også tro at du får den bleiebøtten uten å kjøpe noe annet? Det er definisjonen på gnien.... Setter deg inn i bilen og kjører over hele østlandet for å finne noe som er GRATIS GRATIS GRATIS... Skulle tro jeg snakka med en Avis Oslo selger..... Skjønner du ike at dt koseter i bensin? Jaja dream on.

Skrevet

Ja du får den uten kjøpeplikt.....

Hvis hun allikevel skal ut og den veien hva er galt i å plukke opp en slik på veien ? Det er jo en grunn til at hun spurte etter de plassene - for det er vel der hun ferdes.

Og hvorfor er dette så ille da - du har jo klikka apeshit her inne SøteMor ?

Regner med du ikke har en fy fy bil som sluker bensin - du har vel bare en sykkel som du bruker ? For hvis ikke er det fy fy på deg også som bruker MASSE bensinpenger på å kjøre til jobben og ikke minst handler mat når man kan sykle til butikken som er i nærheten...

(Nei jeg går faktisk til butikken, svarer vel du)

Skrevet

Unnskyld meg at jeg spør, men hva i all hverden får deg til å tro at jeg skal kjøre land og strand for å finne denne bøtta?

Som jeg allerede har sagt er jeg student og har derfor ikke så god råd, så hvordan du kan innbille deg at jeg har "masse penger" til å kjøpe bensin det er meg en gåte!

Grunnen til at jeg spurte i innlegget om de har den på sandvika storsenter eller cc vest er at jeg har 2min å gå til sandvika stor senter og mamma bor maks 5 min unna cc vest!!!!!!!!!!

Gidder da ikke å dra noe annet sted,

Skrevet

Yeah right sier dem alle..... det er greit at du er gnien, kan bare stå for det. Er vel ingen hemmelighet lenger... jaja, masse bensinpenger har du faktisk når du kjøper deg en bil. om du er så fattig og buhu så synd på deg at du må lure til deg bleiebøtter i alle barnas hus som fins for å selge dem på finn.no så har du ikke råd til bil vet du....

nei faktisk ikke! jeg kjører en elbil som er det mest miljøvennlige vi har... og den kjører jeg kun om det er noe nødvendig! går faktisk an å tenke miljø og ikke bare tenke $$$$4 som mamman til daniel...

Skrevet

Hvorfor hakker du sånn på HI ??

Har du et personlig hat mot henne siden du hoppa til på et uskyldig spørsmål ?? og lager en fjortis tråd etterpå ?

Nå skriver du vel ikke noe mer fordi det blir vel for mye for deg dette her...

Hvis du har plastposer hjemme så er du like ille - du burde ihvertfall bruke tøyposer hver gang du handler så du sparer miljøet......

Skrevet

Eh sorry meg rotte!!!! NEI jeg bruker tøybleier... så drit deg ut!!!

jeg synes det er teit med gniene folk som driver sånn... men herregud hun som driter seg ut og er gnien.....

Skrevet

Si meg en ting søtemor, hvordan tør du egentlig å kalde deg søtemor?

Hehe, må le jeg!

Skrevet

HAHAHA,,, nå må du lese innleggene før du svarer da lille søte mor!!

Bruker du tøybleier å bære varene dine i når du har handlet?

Hehe,, *ser det for meg*

Skrevet

herregud nå er dere dumme.

nei selvfølgelig har jeg ikke plasposer hjemme. jeg tenker nemlig litt lengre enn folk her og tar med meg HANDLENETT. Det er litt for vanskelig for sånne som ikke bryr seg om miljøet vårt og bare tenker at alle andre fikser det og bare tenker £££££$$$$$$ jaja by my guest.... ødelegg mer.

Skrevet

Men kjære deg da jente!!!

Du vet INGENTING utifra mine inlegg om jeg er opptatt av miljøet eller ikke?!

Kan hende jeg er flinkere enn deg! :P

Skrevet

Er det reflex sine sider du har sett på HI?

Skrevet

Nei, det er på Barnas Hus sine sider, men det sto at de også kunne fåes på reflex ja:)

Skrevet

Hehehe....jeg leste det også og fikk svaret mitt - hun leser bare blindt her inne og må slenge ut dritt.

Må være noen sabla store tøybleier hahahaha...for å ha plass til matvarene....

Skrevet

Ok:)

Barnas hus har jeg ikke peil på, fins ikke sånt her:p

Men vet Reflex har.

Var der jeg fikk min;)

Skrevet

EH jente... Du har bil og kjører og forurenser og du skal bruke bleiebøtte og vanlig bleier? veldig miljøbevisst ja.....

Skrevet

Ja, jeg har tenkt å bruke bleiebøtten selv og det er jeg ærlig nok til å innrømme og ja jeg kjører bil til svigerforeldre slik at de skal få se barnabarna sine!

MEN jeg kunne likegodt ha hentet den bleiebøtta gratis for å gi den til en venninne f.eks?

Det vet jo ikke du noe om.

Men det er nå enda godt at vi har noen sånne som deg da, som kan ta vare på moder jord, men husk at selv om du ikke forrurenser ute og ødelegger ozonlaget så forrurenser du ett ellers koselig nettforum for gravide og småbarnsforeldre!

Skrevet

"Men det er nå enda godt at vi har noen sånne som deg da, som kan ta vare på moder jord, men husk at selv om du ikke forrurenser ute og ødelegger ozonlaget så forrurenser du ett ellers koselig nettforum for gravide og småbarnsforeldre!"

Det var jo å treffe spikeren på hodet :o)

God natt - jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...