Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Eller? Ok, lille Trollet mitt nekter å legge seg. Sovnet nå først etter 3 timers heftig diskusjon. Altså opp, og ned. Hyl og skrik. Fullstendig nekt. Endte tilslutt med at hun kom opp på stua igjen, fikk litt melk og roet seg ned. Men ikke i nærheten av å ville sove. Jada, jeg vet de ikke skal opp igjen etter de er lagt seg. Men jeg var fullstendig fortvilt. Dette har hun styret med i 3-4 dager nå. Våkner flere ganger om natten å vil ikke legge seg ned igjen. Hun var syk for 2 uker siden å lå da sammens med oss. Men la seg fint tilbake på eget rom igjen , uten diskusjon. Er dette trass? Hva pokker skal jeg gjøre? Det hun vil er å sove med oss................ Men det hadde ikke vi så lyst til. Å her er det snakk om å "slosst" med henne i timesvis. Fine sinte jenta mi. Uff. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Mitt lille troll på 2 år begynte også å tulle sånn i den alderen. Og jeg har så svakt mammahjerte at når hun begynte å skrike av trass, lot jeg henne komme ned igjen. Gav henne aldri noe å drikke eller noe. Bare lot henne sitte på fanget og kose. La henne igjen etter en stund. Og da pleide det å gå fint. Iallefall etter noen forsøk. Bare passe på at hun ikke hadde det morsomt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg må dytte denne opp.. I all fortvilelse.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Vår første var slik. Trøtt, men ville likevel ikke ligge stille og sove. Vi tok i bruk nattsafe, som vi knøyt sammen under sengebunnen. Da måtte hun ligge, fikk ikke reist seg opp i sittende stilling en gang. Fikk snudd seg på begge sidene, men ikke over på magen. Var litt hyl og skrik de første dagene, men så sovnet hun som en engel :-) Brukte posen noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå