Gå til innhold

1 år og trass?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller?

 

 

Ok, lille Trollet mitt nekter å legge seg.

Sovnet nå først etter 3 timers heftig diskusjon. Altså opp, og ned. Hyl og skrik. Fullstendig nekt.

 

Endte tilslutt med at hun kom opp på stua igjen, fikk litt melk og roet seg ned. Men ikke i nærheten av å ville sove.

 

Jada, jeg vet de ikke skal opp igjen etter de er lagt seg. Men jeg var fullstendig fortvilt.

 

Dette har hun styret med i 3-4 dager nå. Våkner flere ganger om natten å vil ikke legge seg ned igjen.

 

Hun var syk for 2 uker siden å lå da sammens med oss.

Men la seg fint tilbake på eget rom igjen , uten diskusjon.

 

Er dette trass?

 

 

Hva pokker skal jeg gjøre?

Det hun vil er å sove med oss................

Men det hadde ikke vi så lyst til.

Å her er det snakk om å "slosst" med henne i timesvis.

 

 

Fine sinte jenta mi.

 

 

Uff.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt lille troll på 2 år begynte også å tulle sånn i den alderen. Og jeg har så svakt mammahjerte at når hun begynte å skrike av trass, lot jeg henne komme ned igjen. Gav henne aldri noe å drikke eller noe. Bare lot henne sitte på fanget og kose. La henne igjen etter en stund. Og da pleide det å gå fint. Iallefall etter noen forsøk. Bare passe på at hun ikke hadde det morsomt.

Skrevet

Jeg må dytte denne opp.. I all fortvilelse.

Skrevet

Vår første var slik. Trøtt, men ville likevel ikke ligge stille og sove. Vi tok i bruk nattsafe, som vi knøyt sammen under sengebunnen. Da måtte hun ligge, fikk ikke reist seg opp i sittende stilling en gang. Fikk snudd seg på begge sidene, men ikke over på magen. Var litt hyl og skrik de første dagene, men så sovnet hun som en engel :-) Brukte posen noen uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...