Gå til innhold

Vondt å sette inn spiralen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte slutte med zerasette, og står nå igjen med spiralen som eneste alternativ...Men jeg er så redd!!! Er den vond å sette inn, eventuelt ta ut???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk satt inn kobberspiral, men det gjorde ikke særlig vondt. Jeg kjente det jo, men det var ikke sånn auuu liksom. Litt menssmerter etterpå, men det gikk over etter noen dager igjen. Men jeg blødde noen uker etterpå da. Det mest ubehagelige er når de "skyter" spiralen opp:)

Skrevet

Prøvde kobberspiral for noen år siden. Trur eg var veldig uheldig. Holdt på å svime av når den blei satt inn. Hadde kjempe vondt heile dagen. Gjekk med den 1 år. Da orka eg ikkje meir. Kjente den heile tida. Sex livet blei ikkje heilt det samme heller.

Kom seg allerede samme dag eg tok den ut. Har ikkje hørt om noen andre som har opplevd det samme. Mange venner er fornøyd med hormon spiral. Kommer nok til å prøve den etter eg er ferdig med dette barnet.

Skrevet

Syns det var litt vondt å sette den inn og hadde ganske så store smerter i maven og ryggen de neste 2-3 dagene. Blødninger i 4 mnd og har enda verk i underlivet av og til 8 mnd siden jeg satte den inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...