Gå til innhold

Lavalampe; harry eller hyggelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å skaffe lilleprinsen en lavalampe som nattlys... Hva synes dere, damer? Er det bare sylharry, eller er det faktisk ganske koselig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry. I tillegg er det noe jeg aldri ville hatt på et barnerom.

Skrevet

Forferdelig 90-talls og forferdelig harry.

Skrevet

Harry i stua men koselig på barnerom:=)

Skrevet

Harry og den blir veldig varm, ja vet det men kun for at vi har en slik stygg lavalampe på jobb.

Skrevet

det er helt usedvanlig harry.

Skrevet

Harry..

Men uansett så ville jeg aldri hatt en slik lampe på barnerommet. De blir vanvittig varme.

Skrevet

Jeg syns også det er harry,-det fins jo mange andre koselig lamper å ha!

Skrevet

Noe av det styggeste jeg ser. Har ennå ikke sett en eneste lavalampe som er akseptabel.

Skrevet

veldig fint... har tre i stua og får masse komplimenter assa!

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle om andre syntes det er harry? Nattlys er det mange som liker.... varmen ville jeg nok ha viet en tanke eller 3 om jeg var deg.

Skrevet

Fikk en i innflyttingsgave i 1998, var veldig kul den altså;) Men, den ble som andre sier ufattelig varm, og min ble dessuten stjålet i et innbrudd året etter;(

Skrevet

Mulig det er harry, men det er da utrolig mye på et barnerom som er "harry" og som vi aldri ville hatt i stua! Åtteåringen elsker lavalampa si, i alle fall.

Skrevet

Den blir forresten ikke særlig varn. Han fikk den til jul av noen nå sist, kanksje de nye lampene er bedre enn de gamle?

Skrevet

Hvis gutten min ønsket seg det, så kunne han hatt det på rommet sitt, men ALDRI om den hadde kommet inn i stua. Fryktelig harry. Til et lite barn er det kanskje bedre med et nattlys laget for det formålet, IKEA har jo noen veldig søte "spøkelser", f.eks.

Skrevet

i stua er det ikke så fint, men på barnerom er det fint synes jeg..

Men ville ikke brukt den der, for den blir grusomt varm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...