Gå til innhold

Huff,nå blir jeg lei av meg selv snart!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den type person som alltid føler med andre når de har det vondt osv,men etter at jeg ble mor,har det tatt helt av!!

Jeg gråter hvis jeg ser en baby som griner i en tvserie,og i hvertfall når jeg hører om ungene som har dødd i brannen i Australia.

Så var det den lille babyen i England som ble bitt ihjel av bestemorens hunder,da gråt jeg i butikken..

Synes dette er slitsom det faktisk går ut over nattesøvnen min!:(

Noen flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det veldig som deg rett etter fødslene. Husker ikke riktig hvor lenge det varte men vil tro det er normalt. Madeleine forsvant noen daher før jeg fikk gutten min og jeg tenkte på henne dag og natt en lang stund..

Skrevet

jeg er og sånn. Før jeg fikk datteren min kunne jeg lese om _alt_, nå dør jeg innvendig når det skjer ting med barn; sult i afrika/gærninger som dreper barn/hunder som biter/ ---> listen er laaang

Og det er 3,5 år siden fødsel, og føles bare som om det blir værre og værre

Skrevet

Når jeg fikk første så hadde jeg det verst det første året. Orket ikke engang se reklame for skrekkfilmer.

Med andremann var det skikkelig ille de første mnd etter fødsel ca.

Men, det blir aldri det samme igjen. Det blir bedre altså!

Men den "likegyldigheten" enn som regel har før en får egne barn kommer ikke tilbake.

Siden det går ut over nattesøvnen din bør du skåne deg for nyheter osv en tid fremover!! Jeg måtte det med andremann. Det varte kortere, men var mye mer intenst. Ble bare komedie på tv`en hos oss.

Vanen er godt innebygget ifh det å se en annen vei en mot avisene på vei til kassen i butikken.

Skrevet

Sånn er jeg også. Og det ble slik etter at jeg gikk gravid med jenta vår som er 15 mnd. Jeg _HATER_ de Redd Barna reklamene på tv. Jeg griner hver gang. Jeg lå våken i mange timer når jeg leste om Baby P. osv. osv. Listen er laaaaaaaaaaang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...