Gå til innhold

Kjenne liv i uke 19

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18+1og har kjent liv i noen uker,men ikke daglig. Jeg kjente 2 skikkelig spark på lørdag. Jeg skvatt!! Veldig deilig følelse:-)

Men jeg kjenner ikke spark daglig, har ikke kjent noe sånt siden lørdag. Da blir jeg selvfølgelig engstlig!

Er det flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann! Ikke meningen å gjøre deg bekymret, men hvis du er usikker hadde jeg ringt til legen og snakket med de!

Kanskje dette er uvanlig men jeg har kjent liv daglig siden uke 14, så hadde jeg ikke kjent noe en dag så hadde jeg ringt... er i uke 20 nå...

Lykke til! :)

Skrevet

Har heller ikke kjent daglig liv...Mye som kan være årsak uten at det er noe galt....

Skrevet

tror ikke det er særlig vanlig å kjenne daglig liv før du er et stykke ut i sv.skapet.. det gjorde vertfall ikke jeg.. nå kjenner jeg daglig liv.. er 24 uker..

Skrevet

Jeg kjente plutselig ikke liv i uke 20, fikk da beskjed om at det ikke er noe å bekymre seg over før uke 24. Dagen etter sparket han vilt igjen :)

Babyen kan ligge og sparke bakover mot ryggen din, og da kjenner du det ikke. Jeg ville ikke ha bekymret meg så mye! (men vet veldig godt at det er lettere sagt enn gjort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...