Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hadde min samboer gjort noe sånt så hadde jeg klikket fullstendig!!! http://www.tv2underholdning.no/moro/article2528763.ece Ingen ekkel link altså..lover, bare utrolig dårlig gjort av en kjæreste å gjøre noe sånt..snakk om øyenbrun her..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Å fytti! Da hadde jeg blitt forbanna!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 hahahah, fy feite, glad min samboer ikke er så barnslig! Men skal vel inrømme at jeg kunne gjort noe liknende på mine venner før;) Jeg hadde veldig mange guttevenner, og var eneste jenta i flokken, så vi hadde mye moro ala det der:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå